niedziela, 4 czerwca 2017

Black Lace


Przez ostatnie 3 miesiące bardzo dużo się u mnie działo - dlatego niestety, ale bloga musiałam odłożyć na 2 plan. Wiem, że traci się wtedy wszystko to co osiągnęło się przez ostatnie chwile, ale czasami tak trzeba.

Mam nadzieje, że teraz - póki mam wakacje przynajmniej - dam z siebie wszystko i o bloga zacznę dbać hihi :)
Kochani - muszę się Wam pochwalić, że z dniem 2 czerwca br. zdałam wszystkie egzaminy na 3 roku. Teraz tylko oczekiwanie na temat pracy inżynierskiej i jedziemy z pracą i dalszą częścią studiów :)
Zamierzam również zmienić coś w swoim życiu - mam dość - ale o tym pochwale się tutaj, jak coś uda mi się osiągnąć - aby nie zapeszać :D

A z czym dziś do Was przychodzę? :)
Oczywiście moja zmora - sukienki - ale to również zamierzam u siebie zmienić, bo nie można całe życie "chować się w spodniach" i duuużych koszulkach.
Black dress with lace dotarła do mnie od Zaful (KLIK). Powiem Wam, że jest naprawdę fajna - długa, przyjemna w dotyku oraz przewiewna :)
Do całości dobrałam czarne buciki na grubszym obcasie, białe korale oraz (nie na wszystkich zdjęciach) diadem, który fajne "rozświetla" całość stylizacji.

Jak Wam się podoba? :)

Sukienka - TUTAJ  |  Buty - Zaful  |  Naszyjnik - NN  |  Diadem - irresistibleme.com

Moje strony:

7 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz! śliczną masz fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w moich kolorach przepiękna, a te upięcie włosów to już petarda. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    ZAPRASZAM CIEBIE DO MNIE PINAXI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest bardzo ładna, ale jak dla mnie ma jeden feler co psuje efekt jest zbyt wysoko odcięta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim styku ale ty ładniutko w niej wyglądasz :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie ułożone masz włosy. W ogóle cała stylizacja jest cudna :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)