niedziela, 5 marca 2017

New Things

Cześć wszystkim!

Nie będę kolejnego postu zaczynać słowami "dawno mnie tu nie było" itp. :)
Dziś przejdę bezpośrednio do tego z czym do Was przyszłam.
A mianowicie, dzisiejszy post poświęcony jest moim nowościom od BornPrettyStore (KLIK). Są to piękny naszyjnik, delikatna a jednocześnie prześliczna kosmetyczka, która u mnie ma wiele zastosowań oraz pomadka w nietypowym kolorze - czarna - w której po prostu się zakochałam! :)
Naszyjnik jest przepiękny! Wygląda na dość masywny, lecz jest naprawdę bardzo leciutki - możecie go znaleźć TUTAJ! :)
Kosmetyczka w kolorze ciemnego różu z czarnym pomponem - świetne połączenie!
Możecie znaleźć ją TUTAJ! :)
Pomadka - bardzo obawiałam się, że podrażni moje usta, lecz tak się nie stało. Jest bardzo przyjemna, świetnie się ją nosi na ustach i co mnie bardzo zaskoczyło - kolor jest tak trwały, że ścieżko się go zmywa - jest to plus, ponieważ nie lubię jak codzienne czynności (jedzenie, picie) zmywa mi pomadkę z ust :)
Możecie znaleźć ją TUTAJ!

6 komentarzy:

  1. Zakochałam się w kosmetyczce, jest cudowna! Szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kosmetyczka *.*

    rlseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyczka i ciekawa pomadka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW zakochałam się w najszyjniku :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się kosmetyczka, ma cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)