czwartek, 12 stycznia 2017

jacket, backpack and platform shoes

Cześć kochani w tym pięknym Nowym Roku! :)
Jak Wam minął sylwester? Mnie bardzo dobrze - w przemiłym towarzystwie i atmosferze.
Dziś przychodzę do Was z nowym lookiem.
Mam na sobie zieloną bomberkę, jasną bluzkę z bardzo modnym przodem, czarną spódnicę (ponieważ rzadko zakładam :P), czarne buty na wysokiej platformie. Do całości dobrałam brązowy delikatny plecaczek.
Jak Wam się podoba całość? :)
Kurteczka - TUTAJ  |  Bluzka - NN  |  Spódnica - H&M  |  Buty - TUTAJ  |  Plecak - TUTAJ

16 komentarzy:

  1. Jestem wielką fanką tej spódniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw, kolor kurtki wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny set, spodobały mi się Twoje kolorowe włosy :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna całość i chetnie sam bym sietak ubrała :) Widać po uszach, że zmarzłaś :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory, bluzka, kurtka, spodniczka... i twoje włosy. Super to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw !
    bardzo podoba mi się bomberka i spodnica <3

    15,97$, 40,99$, 7,33$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie CI w tym kolorze + super połączenie bomberki z elegancką spódnica :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)