sobota, 31 grudnia 2016

Golden Rose

Witajcie!
Dziś mam dla Was moją kolekcję matowych pomadek oraz szminkę od Golden Rose :)
7 matowych pomadek, które urzekły mnie nie tylko wyglądem (a przyznajcie, mimo zwykłego opakowania mają coś w sobie), ale również nieziemskim czekoladowo-waniliowym zapachem, który po prostu uwielbiam! Są również bardzo łatwe w aplikacji, ale uwaga - wymagają niestety troszkę bardziej precyzyjnej umiejętności nakładania. Tak, tak są to pomadki, a każde wyjechanie poza obrys ust jest baardzo widoczne :)
Do tego zakupiłam jedną matową szminkę, która bardzo mnie ciekawiła. W jakim odcieniu ją kupiłam - CZARNYM - ponieważ zawsze chciałam mieć jeden tak nietypowy odcień w swojej kosmetyczce :)
A Wy - macie może jakiś kolor w swojej kosmetyczce? Jakie są Wasze wrażenia?

Kochani chciałabym Wam życzyć również SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU I UDANEGO SYLWESTRA! :*

5 komentarzy:

  1. Mam tą cudowną 10 z GR :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomadki jak i szminki :)
    Pozdrawiam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ;) jestem ciekawa jak trzymają się na ustach i jak wyglądają:D

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? Będę wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)