sobota, 10 grudnia 2016

eyeshadow palette & brushes

Cześć kochani! Przez ostatni miesiąc nic nie dodawałam. Niestety studia oraz praca "wysysają" ze mnie moje ostatnie siły. Tak to już jest :)
Co dziś mam dla Was? Paletkę cieni do powiek (KLIK) oraz zestaw 20 pędzli do makijażu (KLIK).

Paletka prezentuje się tak:
Paletka składa się z 40 kolorów.
Są one w wersji mini, co pozwala na włożenie paletki do prawie każdej torebki.
Niestety nie ma w zestawie patyczka/pędzelka, którym można byłoby nałożyć makijaż oraz niezbędnego lusterka.
Paletka jest bardzo lekka.
Kolory mają dość dobrą pigmentację, nie sypią się.
Na powiekach trzymają się dobrze, nie rozmazują się, lecz po dłuższym czasie noszenia należałoby poprawić makijaż.
Zapakowana jest w dość solidne plastikowe "etui".
Kolejną rzeczą, a zarazem ostatnią jaką otrzymałam to pędzelki, które prezentują się tak:
Zestaw pędzelków składa się z 20 szt.
Są dość solidnie wykonane, lecz niektórych "główki" się ruszają, ale można to spokojnie poprawić :)
Mają przeróżne kształtu, od płaskich kwadratowych, czy też półokrągłych lub skośnie ściętych do okrągłych - w zestawie znajduje się również szczoteczka do tuszu do rzęs.
Mają delikatne włosie, co jest bardzo komfortowe podczas nakładania makijażu.
Zapraszam Was również na stronę BangGood (KLIK) :)

18 komentarzy:

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta paletka :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorki ma ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie te cienie. Bardzo podobają mi się takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paleta! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka jest świetna, idealne kolor :D
    i pędzle chyba też są niczego sobie :))
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory i jak ich dużo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki! Pozdrawiam :)
    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna paletka! własnie podobnej szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki i wygląda mi dość "podejrzanie" dlatego nic z tego bym raczej nie kupiła ;/ Nie dość, że muszę mieć dobrej jakości cienie, by mi sie trzymały to na dodatek wolę jednak wiedzieć, co dokładnie nakładam na powieki i jakie pędzle dotykają mojej twarzy XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolorki w tej paletce, ostatnio też zamówiłam sobie zestaw takich pędzelków :)
    poklikałam
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne kolorki ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. paletka bardzo fajna ja nie uzywam cieni bo nie umiem się nimi malować :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne akcesoria, pozdrawiam. :-)

    http://twojapozyczka24h.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolory - brązy, beże. Jakoś najłatwiej mi je wykorzystać :) Świetna jest ta paleta :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! Tobie również wesołych Świąt! :*

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)