niedziela, 13 listopada 2016

Zaful

Witajcie kochani!
W dzisiejszym poście mam dla Was stylizacje, co ostatnio jest u mnie rzadkością.
Wybrałam czarny sweterek z futerkiem (sztucznym) na ramionach oraz fioletowe rurki.
Do całości dobrałam czarne buciki na słupku oraz torebkę na złotym łańcuszku, które pochodzą ze strony ZAFUL (klik)!
Jak Wam się podoba całość? :)

Jeśli chodzi o zdjęcia, właśnie gdy je robiłam zaczął u nas padać śnieg, więc przepraszam za "te białe kropki" ;)

Zapraszam Was również na strone zaful.blogspot.com, gdzie znajdziecie mnóstwo inspiracji!
Sweterek - nn | Spodnie - Denim Co | Torebka - KLIK | Buty - KLIK

12 komentarzy:

  1. Śnieżek <3 ale piękną masz torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne buty , poklikałam <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A buty mi się podobają najbardziej :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać jak pruszyło u Ciebie śniegiem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty:)
    po klikane

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te buty i twoje włoski! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw i ten kolor na ustach - nieziemski :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magia matowej pomadki od Golden Rose :)

      Usuń
  8. Jaki świetny kolorek włosów! :)
    Fajnie to wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  9. additionally proposed become a ban on formulating merchandise containing ephe-drine plus different stimulant merchandise inclusive of herbal assets of caffeine. http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)