sobota, 17 września 2016

pink & black

Dzisiaj przygotowałam Wam post ze stylizacją. Choć niestety jest to rzadkość na moim blogu, staram się przynajmniej raz na jakiś czas coś takiego wrzucić :)

Dzisiejsza stylizacja jest przepełniona różem oraz czernią. Jak chyba już zauważyliście coś się zmieniło na moich włosach. Tak - chciałam zaszaleć i wyszło właśnie coś takiego. Powiem Wam, że dobrze czuje się w tym kolorze :) Niektóre osoby są bardzo zdziwione - dziewczyna 22 lata a taki kolor na włosach i to jeszcze w małej miejscowości - TAK, a dlaczego nie, a czy mnie czegoś w tych włosach brakuje, czegoś mi ubyło, przecież NIE, ale zauważyłam, że tu gdzie mieszkam ludzie boją się nowości, boją się zaszaleć, pokazać siebie, czy innych nowości.
Lecz dzisiaj nie o włosach, jednak o mojej nowości - czyli botkach ze stronki sklepkamil.pl.
Osobiście wybrałam botki od Badury, które zostały zakupione właśnie na stronie sklepkamil.pl.
Strona ta oferuje nam bardzo duży wybór obuwia damskiego oraz męskiego. Mają wszystko pogrupowane, a dodatkowo - jak to lubi - buty podzielone są nie tylko kategoriami (botki, szpilki itp.), ale również popularnymi markami. Jest to duże ułatwienie dla osób "wybrednych" (nie obrażając tu nikogo:)).
Sama strona jest bardzo czytelna, a gdy "poruszałam" się po niej wszystko łatwo mi przychodziło - a nie zawsze tak mam, gdy przeglądam inne. Sama szata graficzna utrzymana jest w ciemnych kolorach (akurat moich ulubionych).
Botki to jak dla mnie najlepsza i najwygodniejsza forma butów na obcasie. Myślę, że niejednej wysokiej osobie jest ciężko chodzić w obcasach ze względu na wzrost, a botki to świetna ich alternatywa. Przede wszystkim są stabilniejsze niż szpilka.
Te, które wybrała nie są za wysokie, ponieważ ich obcas mierzy tylko 9 cm. Z czego są zrobione? Materiał zewnętrzny to skóra licowa naturalna, wnętrze skóra naturalna, podeszwa guma typu TR, a wkładka ze skóry. Dlaczego takie? Wiem, że są zrobione ze skóry naturalnej, sama mam wielkie opory przed kupowaniem takich rzeczy i najczęściej je omijam, lecz jeśli chodzi o jakość są to najlepsze materiały - jedna para takich butów zawsze się znajdzie w naszej szafce i to jest normalne.
Jak się w nich chodzi? Są bardzo wygodne. Nie czuje ich w ogóle na nodze. Nie mają platformy, a jednak dużo wygodniej się w nich chodzi niż w litach (ale je też uwielbiam).
Są bardzo eleganckie, dlatego będę sobie je zakładać na "eleganckie" wyjścia :)

A teraz kilka zdjęć z całością stylizacji. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :]
Bluzka z baskinką - New Yorker  |  Spodnie - H&M  |  Buty - sklepkamil.pl  |  Naszyjnik - bornprettystore

10 komentarzy:

  1. ładne botki ;)
    też miałam kiedyś zrobione tak włoski <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/koszula-krata-fashion-day-look.html

    OdpowiedzUsuń
  2. botki to mój styl :)
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie odważyłabym się na takie włosy, ale wyglądasz świetnie i super, że nie boisz się zaszaleć :)) Botki wspaniałe na jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają bardzo ciekawie, nie przejmuj się innymi tylko rób swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam tez takie ombre z 4 lata temu ale niebieskie :) Waże że tobie sie wszystko podoba innym nie musi :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne włoski! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio widziałam blond z morskimi odcieniami, wprost niesamowity...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te buciki :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)