piątek, 16 września 2016

Isana -żele pod prysznic

Dzisiaj mam dla Was moje nowe żele pod prysznic Isana oczywiście zakupione w Rossmannie.
Zakupiłam dwie wersje, KEEP COOL oraz SUMMER FEELINGS.
ISANA, ŻEL POD PRYSZNIC, O OWOCOWYM ZAPACHU
Żel pod prysznic Isana Keep Cool zapewnia optymalną skuteczność i pielęgnację skóry delikatnej. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę gospodarki wodnej skóry i chronić skórę przed wysychaniem. Żel pod prysznic o owocowym zapachu powoduje, że kąpiel pod prysznicem staje się odświeżającym doznaniem i pozostawia poczucie zadbania. Wtedy można przeżyć dzień na spokojnie.
Produkt przebadany dermatologicznie, pH naturalne dla skóry.
Aby uzyskać delikatną i piękną skórę wypróbuj także lotion lub mleczko do ciała z serii Isana.
Składniki:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Citrus Aurantium Dulcis Juice, Bisabolol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Polyquaternium-7, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Propylene Glycol, Benzophenone-4, Trideceth-9, Parrfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Caramel, Ci 16035, Ci 17200.

Jak widać na zdjęciu poniżej, kolor żelu jest delikatnie różowy/brzoskwiniowy.
Ma cudowny owocowy zapach.
Pozostawia skórę jedwabiście gładką i miękką.
Cudownie dba o skórę - delikatny.
Zapach na niej utrzymuje się przez około 2 godziny - cudowności!
Bardzo tani - kupiłam go za około 2,50 zł na promocji, a bez niej około 3,49 zł. :)
ISANA, KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC Z EKSTRAKTEM Z JEŻYN
Kremowy żel pod prysznic ISANA Summer Feelings powita Cię odświeżająco-owocowym zapachem oferując optymalną pielęgnację.
Podczas kąpieli pod prysznicem wyjątkowo delikatnie myje Twoją skórę, jednocześnie ją rozpieszczając. Delikatny kompleks pielęgnujący pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry, chroniąc ją przed wysuszaniem.
Produkt przebadany dermatologicznie.
pH neutralne dla skóry.
Składniki:
Aqua, sodium laureth sulfate, sodium chloride, cocamidopropyl betaine, rubus fruticosus extract, coco-glucoside, glyceryl oleate, polyuaternium-7, glycerin, peg-3 distearate, butylene glycol, propylene glycol, parfum, linalool, alpha-isomethyl ionone, sodium benzoate, potassium sorbate, benzoic acid, citric acid, sodium hydroxide, ci 17200, ci 42051.

Poniższe zdjęcie przedstawia kolor żelu - jest on fioletowy.
Pięknie pachnie.
Cudowny dla skóry - pozostawia ją miękką i pachnącą.
Zapach (jeżyn) utrzymuje się również około 2 godzin.
Skóra po zastosowaniu jest bardzo gładka.
Zdecydowanie kojarzy mi się on z latem!
Kupiłam go tak samo jak poprzedni, za około 2,50 zł i również kosztuje około 3,49 zł (bez promocji). :)
A czy ktoś z Was miał "do czynienia" z tymi żelami? :)

19 komentarzy:

  1. Miałam ten z pandą polubiłam się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten żel Summer feelings i również zapłaciłam za niego 2,50 zł. piękny ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie miałam jeszcze tych żeli. Tanie są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,, Summer feelings'' najlepszy żel :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jakie tam są ciekawe zapachy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne choc ja wole bardziej kremowe :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te żele za zapachy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear!Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele pod prysznic z isana ! ten pierwszy z obrazkiem pandą mnie ciekawi i muszę się na niego skusić !
    Pozdrawiam, lu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, tak przeglądałam post i pierwsze co pomyślałam, że wyglądają one apetycznie :) Będę musiała się w nie zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych wersji nie miałam, ale lubię żele Isana. Miło wspominam mój ukochany kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam jeszcze z nimi styczności, ale jak znajdę, to chyba skuszę się na ten z jeżynami :)
    Świetna recenzja

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo lubię ich żele choć nie są wybitne, ale mają dobrą cenę, fajną szatę graficzną i zazwyczaj piękne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, ja już zaobserwowałam, teraz czekam na Ciebie :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia :)) Kosmetyk też ślicznie wygląda :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszą cudownie pachnąć!

    Zapraszam serdecznie do obserwacji i komentowania bloga,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)