wtorek, 13 września 2016

Elseve, Total Repair 5, Dwufazowy eliksir

Znów nie było mnie dłuższy czas. Niestety ostatnio jakoś nie mam weny do pisania postów. Chyba spowodowane jest to wakacjami (gorącem) i ciągłą "pracą". Ostatnio ciągle chodzę zmęczona, nie wiem nawet dlaczego :)

Dzisiaj przychodzę do Was z moją nowością. Chyba każdy ją już miał w swoich rekach, a przynajmniej jedną z trzech wersji.
Osobiście posiadam wersje idealną dla moich włosów, a że mam na ich punkcie bzika, wiec zakupiłam do zniszczonych włosów :)
ELSEVE, TOTAL REPAIR 5, DWUFAZOWY ELIKSIR (Ekspresowa odżywka pielęgnacyjna)
Opis produktu
Pierwsza ekspresowa i pielęgnacyjna odżywka do włosów w sprayu o podwójnym działaniu, wzbogacona pro-keratyną i serum pielęgnująco-nabłyszczającym dla podwójnego działania: 
- natychmiastowe scalenie rozdwojonych końcówek oraz odbudowa włókna włosa.
- łatwe rozczesywanie, intensywny połysk, ochrona przed puszeniem. 
Potwierdzone rezultaty: scalenie rozdwojonych końcówek – w dowolnym miejscu i czasie. Włosy stają się zadbane, mają piękny połysk i ochronę przed puszeniem.

Skład: Aqua/Water, Isododecane, Lactic Acid, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Phenoxyethanol, Phenyl Trimethicone, Acetic Acid, Arginne, Trideceth-10, Polyquaternium-16, Polyquaternium-6, Polyaminopropyl Biguanide, Limonene, Lanalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Amodimethicone, Serine, Butylphenyl, Methylpropional, Citronellol, Laureth-23, Laureth-4, Glutamic Acid, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Parfum/Fragrance

Cechy produktu:
Rodzaj: do włosów suchych i zniszczonych, do włosów długich
Właściwości: wygładzające
Formuła: zapachowa
Opakowanie: w sprayu, w butelce, z pompką
Pojemność: 100 – 250ml, 50 - 100ml
Skóra głowy: normalna
Cudowna kuracja dla włosów.
Śliczny zapach, który utrzymuje się dość długo na włosach.
Wygodna aplikacja - wystarczy zamieszać.
Opakowanie bardzo wygodnie leży w ręce, nie wyślizguje się.
Ekspresowa pielęgnacja włosów o każdej porze dnia i nocy :)
SERDECZNIE POLECAM KAŻDEJ Z WAS!
A czy Wy posiadacie ten produkt? :)

9 komentarzy:

  1. Miłego dnia życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej jeszcze okazji używać, ale prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chce własnie go kupic i wypróbować :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/dawka-odzywienia-dla-wosow-ma-provence.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać tego kosmetyku :) Wydaje się ciekawy :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Choć nie uzywałam nic od nich w ostatnim czasie to myśle, że się skuszę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie mam podobny produkt z Dove, ale nie zdaje egzaminu. troszkę obawiałabym się sięgnąć po Elseve, gdyż produkty do włosów tej firmy niezbyt dobrze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)