piątek, 23 września 2016

BornPrettyStore - my little shopping

Uwielbiam wszelkie rzeczy do włosów. Nie tylko do ich pielęgnacji, ale również stylizacji itp. :)
Dlatego w dzisiejszym poście małe nowości od BornPrettyStore, które kupiłam.
Na sam początek truskawki do falowania/kręcenia włosów w sposób bezpieczny - bez lokówki :)
Ten produkt jest bardzo praktyczny.
Działa świetnie nie tylko na mokre, ale również na suche włosy.
Idealny do szybkiego kręcenia, np. podczas makijażu (włosy już się nam robią). Nie raz używałam ich w ten sposób - szybko kręcą, tylko trzeba mocno ścisnąć.
W opakowaniu jest ich 6 szt., a kosztowały mnie 2,45 $, czyli około 9,50 zł.
Drugą rzeczą jest w tej chwili bardzo modna sprężyna do włosów.
Chyba już większość dziewczyn ma choć jedną sztukę u siebie. Ja również ją posiadam.
Niestety nie jest dużą fanką tego typu "przytrzymywaczy" do włosów.
Podczas ściągania jej z włosów strasznie je ciągnie, a ja nie trawie czegoś takiego!
Ale bardzo fajnie wygląda jako ozdoba na ręce.
Za 1 szt. zapłaciłam 0,96 $, czyli około 3,71 zł.
A czy Wy posiadacie coś takiego do swoich włosów? Jakie są Wasze opinie? :)

15 komentarzy:

  1. Te truskaweczki mnie zaciekawiły, jestem bardzo ciekawa jak wyglądają włosy po ich użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też będę musiała się zaopatrzyć w takie truskawki, lubię mieć loki a wyglądają one po prostu cudownie! :)

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam takim właśnie gumek i jestem z nich zadowolona :D
    Świetny post!

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te truskawki to chyba moich włosów raczej by nie utrzymały, choć podobają mi się takie nowinki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te gumki do włosów, ale przy ściąganiu strasznie wyrywają mi włosy.:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się spodobały te truskaweczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne gumki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj myślałam, że wstawisz zdjęcie jak wyszły włosy po tych truskawkach :) Nie mam tej sprężynki do włosów i chyba nie będę miała. Dla mnie są dobre zwykłe gumki do włosów. Oczywiście bez metalowych części.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful products. I'm your new GFC follower # 535 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te truskaweczki są przeslodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powinnaś pokazać nam jak te truskaweczki sobie radzą z kręceniem :) Wyglądają uroczo :) Chętnie zobaczyłabym taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej bardzo fajne truskawki.
    ja akurat lubię te sprężynki na przykład jako ozdoba . :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)