środa, 17 sierpnia 2016

organique

W dzisiejszym poście przychodzę do Was z serum do twarzy i ciała od firmy Organique. Immunoserum z zieloną i białą herbatą, algami oraz panthenolem.
Pani w sklepie była zachwycona tym produktem i dlatego namówiła mnie na jego kupno. Nie był to tani produkt, bo zapłaciłam aż 39,99 zł.
Co o nim można się dowiedzieć:
Aktywny, żelowy koncentrat, o nowej, udoskonalonej i wyjątkowo delikatnej formule, przeznaczony do pielęgnacji skóry wrażliwej, odwodnionej, szarej i zmęczonej, zarówno twarzy jak i ciała. Łączy w sobie odmładzające i rewitalizujące działanie dwóch herbat: białej i zielonej oraz ekstraktu z alg brunatnych Ascophyllum Nodosum. Ekstrakt z zielonej herbaty bogaty w alkaloidy pobudza skórę, przyspiesza mikrokrążenie, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Wyciąg z białej herbaty bogaty w przeciwutleniacze i flawonoidy niweluje wolne rodniki, zapobiega procesom starzenia się, wzmacnia i dodaje energii. Ekstrakt z alg bogaty w witaminy i mikroelementy i jod eliminuje toksyny, wzmacnia, ujędrnia i dotlenia skórę. Gliceryna roślinna zapewnia odpowiednie nawilżenie i zapobiega utracie wody z przestrzeni międzykomórkowych. Pantenol łagodzi podrażnienia i zapobiega ich powstawaniu, przez co uzupełnia kompleksowe działanie preparatu. Serum szybko się wchłania, tworzy na skórze delikatny, film o odświeżającym zapachu zielonej herbaty. Można je stosować samodzielnie lub pod krem pielęgnacyjny.

Zawsze pod makijaż lub swobodnie (gdy moja twarz odpoczywa od niego) stosuje serum.
Wiem, że stosowanie na noc przynosi lepsze rezultaty, lecz ten produkt jest za "ciężki" dla mojej skóry na noc, ponieważ rano zawsze budziłam się z tak tłustą twarzą, że czułam się bardzo niekomfortowo.
Twarz z nałożonym serum przed zrobieniem makijażu zawsze spryskuje wodą.
Jest to dla mnie dobra alternatywa, ponieważ jest on (jak wyżej wspomniałam) ciężki.
Nie czuje ani nie widzę wtedy tak na twarzy tłustości, a makijaż bardzo łatwo się nakłada.
Jego konsystencja jest identyczna jak moich poprzednio stosowanych serum.
Kolor bardzo delikatnie zielony (może na zdjęciu tego nie widać, ale w rzeczywistości taki jest).
Samo opakowanie jest wielkości 100 ml i ma bardzo dużą pompkę, co jest strasznie niekomfortowe, jeśli stosujemy go tylko na twarz (tak jak ja), ponieważ bardzo duża ilość serum "wypompujemy".
Moja cera to tłusta (na czole) oraz mieszana na policzkach i reszcie twarzy, a produkt powoduje większe "natłuszczenie" twarzy - jest to straszne, a twarz wygląda jakbym nasmarowała się olejem.
Oczywiście nie mówię NIE tej firmie, ponieważ mam od nich jeszcze kilka produktów i z nich jest bardzo zadowolona :)
A czy Wy, mieliście/miałyście z tym serum do czynienia. Jak jest Wasza opinia?
Piszcie w komentarzach! :)

18 komentarzy:

  1. nie słyszałam o tym produkcie:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt fajny ale nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa recenzja, nie miałam do czynienia z tym produktem :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie stosuje serum, ale znam opinie o tym i podobno jest świetne :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z tym produktem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale jakoś nie zachęca mnie ten kolorek i wg. ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z tym produktem :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką wszelkich kosmetyków z herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam produktów tej firmy, ale chyba spróbuje :)

    pozdrawiam
    http://klaudia-koval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie stosuję akurat serum, ale bardzo lubię balsamy do ust tej firmy :) Zapraszam w wolnym czasie do mnie na nowy post! :) x

    http://cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to potrafisz pisać recenzje! Świetna jest! O produkcie nigdy nie słyszałam...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :D

    http://katarinabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa recenzja, ale nigdy nie słyszałam o tym produkcie :)

    Pozdrawiam♥
    Mój blog<---klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)