czwartek, 25 sierpnia 2016

Brush for face

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z moją nowością, a mianowicie szczoteczką do twarzy i ciała.
To dla mnie coś nowego, ponieważ nigdy tego typu rzeczy nie stosowałam, ale czego się nie robi dla czystości skóry :)
Nie był to drogi sprzęt, ponieważ zapłaciłam tylko coś około 20 zł, a nie potrzebuje czegoś drogiego dla pierwszych "testów".
Cały zestaw składał się z rączki elektrycznej, zasilanej za pomocą dwóch baterii AA oraz 4 końcówek (do masażu, "tarka", lateksowa, idealna do mikrodermabrazji oraz szczoteczka czyszcząca).
Masażer do twarzy i ciała to rewolucyjny produkt 4 w 1 w formie elektrycznej szczoteczki, przeznaczony do pielęgnacji twarzy i ciała.
Skutecznie pobudza krążenie krwi, oczyszcza i uelastycznia skórę.
Uwalnia pory od nadmiaru łoju, bakterii i substancji toksycznych.
Nadaje zdrowy, świeży wygląd skóry.
Pozwala na zlikwidowanie plam, zmarszczek oraz martwego naskórka.
Miękka szczoteczka-  dokładnie oczyszcza , rewitalizuje i wygładza skórę. Bardzo miękka i delikatna dla skóry twarzy.
 Polerka - usuwa nagniotki i polerującą szorstką skórę, idealna do mikrodermabrazji.
 Pumeks - różowy, skutecznie usuwa twardy naskórek na piętach, ale również twardy naskórek na wewnętrznej stronie dłoni.
Rolki masujące -  poprawia cyrkulację krwi, spowalniając proces starzenia.
A czy w Waszych kosmetyczkach znalazło się miejsce dla takiego "cudeńka"?
Czy jesteście zwolennikami tradycyjnej gąbeczki lub innych przyrządów?

16 komentarzy:

  1. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne urządzenie :)
    dodaje do obserwowanych !
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/czy-warto-dac-porwac-sie-nowosciom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna szczotka :) Przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta szczotka :)
    Pozdrawiam
    https://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to jest ale tak szczerze mówiąc nie wiem czy bym to używała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe urządzenie :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wakacji we Wiedniu ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również posiadam taką szczotkę <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar kupić taką szczotkę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o takim produkcie, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach kupienie tej szczotki, więc bardzo przydatny post dla mnie :)
    Obserwuję tu oraz na instagramie i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie testowałam, ale myślę, że bym ją polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale widziałam w sklepach i muszę się zaopatrzyć w taką szczoteczkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 20 zł? tanio bo moja przyjaciółka wygrała coś podobnego o wartości 900zl :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuuuu ciekawe to nawet ;) Muszę się zastanowić nad takim zakupem ;) Świetny post, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)