wtorek, 19 lipca 2016

Victoria's Secret

Dzisiaj przychodzę do Was z moimi nowościami od Victoria's Secret. Chyba każda/y z nas zna ich produkty, a mianowicie bieliznę oraz wszelkiego rodzaju kosmetyki, przez perfumy, balsamy, mgiełki i inne :)
Przedstawiam Wam dwie przepiękne mgiełki, które zakupiłam! 
VICTORIA'S SECRET PURE SEDUCTION
to odświeżająca kwiatowo-owocowa mgiełka do ciała.
Połączenie frezji ze śliwką, rumiankiem oraz aloesem daje zmysłową, ciepłą kompozycję. Nienachalny, delikatnie słodki, pięknie rozwija się na skórze.
Mgiełka do ciała dla wszystkich kobiet - młodych, starszych (w każdym wieku), które kochają kwiatowo-owocowe zapachy.
Pojemność: 250 ml
Utrzymuje się przez bardzo bardzo długo (prawie cały dzień).
MGIEŁKA DO CIAŁA VICTORIA'S SECRET STRAWBERRIES & CHAMPAGNE
sprawi, że Twój dzień będzie wypełniony zmysłowym aromatem. Zapach utrzymuje się przez długie godziny, jednakże nie jest drażniący. Linia zapachowa to soczyste truskawki. Ponadto w składzie znajduje się również aloes i rumianek.
Pojemność: 250 ml
Tak, jak poprzednia utrzymuje się przez bardzo długo (prawie cały dzień).

29 komentarzy:

  1. Muszą ślicznie pachnieć, ja miałam perfumy forever sexy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mgiełki mają mnóstwo miłych opinii, marzę o tym by je wypróbować :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mgiełki są cudowne !
    Lubie takie zapachy ;**
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/white-boho-bag-watch.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie te mgiełki kuszą ;) Cena nie jest duża, a opinie o ich zapachu i wtrzymałości są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku! Są przecudowne! Ten z aloesem i rumiankiem skradł nasze serce! <3 Super, że się długo utrzymują ;) Buteleczki mają MEGA! :)) Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mi się wydawało,że to kosztuje dużo pieniążków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz trafić tylko na dobrą promocję 😊

      Usuń
  7. Muszę się w końcu na te kosmetyki skusić, bo już słyszałam mnóstwo opinii o ich niesamowitym zapachu i jego trwałości;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mgiełki z tej firmy.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nic od nich nie testowałam, chyba pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty Victoria's Secret. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem mgiełek tej marki. Jestem ciekawa gdzie kupiłaś te cudeńka i ile kosztowały?

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za mgiełkami, jednak jestem ciekawa ich zapachu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam mgiełkę vs strawberries & champagne, jestem z niej bardzo zadowolona. Planuję kupić dodatkowo właśnie pure seduction, wydaje mi się, że ten zapach jeszcze bardziej mi przypadnie do gustu :)

    Zapraszam do mnie x

    cllaudizzle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam niestety tych produktów :( ale słyszałam o nich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardo lubie ta firmę, produkty wygladaja ciekawie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam przyjemności z tymi mgiełkami. Jednak mam nadzieję, ze kiedyś i ja dopadnę którąś buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super,że tak długo się trzymają ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Do tej pory nie kusiły mnie te mgiełki, ale odkąd się dowiedziałam, że mają mgiełkę o zapachu mango to czaje się na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post!
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahh zapach musi być wspaniały ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę zakupów! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne opakowania i nuty zapachowe :) Przyznam szczerze, że ta marka kojarzyła mi się jedynie z bielizną i nie wiedziałam, że w swojej ofercie posiadają również kosmetyki.
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  26. super, ten różowy jasny to chyba najlepszy zapach ze wszystkich mgiełek vs :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)