wtorek, 26 lipca 2016

BangGood

Hey. Znów jakiś czas mnie nie było - mam nadzieje, że mi wybaczacie! :)
W dzisiejszym poście przychodzę do Was z moimi nowościami od banggood.com.
Są to dość duży naszyjnik na długim łańcuszku, wspaniałe okulary pilotki - uwielbiam każdego rodzaju (większe, mniejsze) i każdego koloru - oraz pierścienie "wspomagające postawę i odchudzanie" - to jest dość zabawne, ale co mi tam hihi. Pierścienie to dwa magnezy zatopione w gumowej "obwolucie" - zobaczcie sami :)
Jak Wam się podobają moje nowości? :)
Naszyjnik znajdziecie TUTAJ!
Okulary znajdziecie TUTAJ!
Pierścienie znajdziecie TUTAJ!

19 komentarzy:

  1. Naszyjnik bardzo ładny, klik - 8,01; 4,60; 9,05 :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary fajne :D
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik i okej okulary :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości! <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary są świetne :) Nie rozumiem tylko tych pierścieni, wyglądają dość nietypowo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Okularki świetne :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie okulary <3 :)
    Poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wisiorek cudowny, chociaż mi już jakiś czas temu znudziły się takie duże ozdoby :) okulary są ekstra :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikane :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  10. Okularki też mam takie podobne :P


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super okulary i naszyjnik :)
    sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne okulary i łańcuszek!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne okulary :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)