poniedziałek, 20 czerwca 2016

my wishlist

W dzisiejszym poście przedstawię Wam rzeczy, niezbędne na nadchodzące gorące dni.

Wszystko to przygotowałam dla Was ze strony banggood.com :)
Dla mnie nie ma lata bez szerokich T-shirt'ów i wygodnych butów. Jeśli chodzi o krótkie spodenki - to nie bardzo za nimi przepadam, ale ostatnio trafiłam na genialne krótkie kombinezony oraz właśnie spodenki - więmyślę, że się do nich całkowicie przekonam :)
Ubiory na lato lubię uzupełniać małymi torebeczkami, zazwyczaj wybieram małe, ale bardzo pojemne. Są one praktyczne i bardzo wygodne!
Zapraszam więc do oglądania i klikania w linki! :)
1 x 2 x 3 x 4 x 5 x 6 x 7 x 8

14 komentarzy:

  1. Stunning pieces . I love the shorts !!
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite


    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze spodenki rewelacja! :) Oczywiście poklikałam :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? :) Będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest takie cudowne! Poklikałam :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne ubrania! Poklikałam :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy bardzo fajne, kliknęłam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)