czwartek, 9 czerwca 2016

my order on banggood

Dziś przychodzę do Was z moim zamówieniem z banggood.com :)
W zamówieniu znalazł jest idealny do nakładania podkładu mały - pod względem wielkości - lecz z dużo powierzchnią aplikującą pędzelek, który od razu skradł moje serce! Od bardzo dawna chciałam taki właśnie zakupić, świetny w podróży, ponieważ nie zabiera dużo miejsca w kosmetyczce, a bardzo bardzo przydatny.
Otrzymałam również coś takiego jak bloczek polerski do płytki paznokcia. Nie jest on taki standardowy jak widziałam u kosmetyczki, czyli w formie stałej, lecz ten ma "przyklejone" powierzchnie trące do gąbki (w środku). Wygląda trochę tandetnie, ale jest on tylko do mojego użytku wiec absolutnie mi to nie przeszkadza :)
Pędzelek ma drewnianą rączkę, co jest bardzo miłe, ponieważ dużo lepiej mi się go trzyma w ręce niż pędzelek do różu, który ma ją plastikową, a poza tym ładniej wygląda :)
Włosie jego jest bardzo przyjemne w dotyku. Delikatnie nakłada się nim podkład co jest bardzo przyjemne dla mojej skóry twarzy! Bardzo liczę sobie miękkość włosia w pędzlach.
Jak widać na zdjęciach powyżej bloczek ma 4 poziomy powierzchni trącej - najprzyjemniejsza dla mnie to 4 :)
Widzicie również, jak poprzyklejane są powierzchnie. Nie wygląda to estetycznie, ale dla mnie może być, ponieważ nie robię paznokci zawodowo :P
Nie ściera się szybko oraz nie kruszy - to jest jego wielki plus!
Jest bardzo mięciutki i dobrze trzyma się go w ręce podczas zabiegu.
Jest świetny dla paznokci z rozdwojonymi końcówkami, ponieważ małym kosztem można wyrównać płytkę paznokcia.
Powyższe produkty możecie zakupić TUTAJ! KLIK  KLIK

Moje strony:

21 komentarzy:

  1. Pędzelek nawet fajny, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelek bardzo fajny, bloczek pewnie nie przypadłby mi do gustu, wole te "zwykłe" :)

    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten breloczek :)

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki bloczek to dobry pomysł, mógłby być trochę staranniej wykonany, no ale jeśli jest wygodny w użyciu, to chyba jest to najważniejsze :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty ! ;3 Na prawdę genialny ten bloczek ^^ Breloczek -- MEGA. Też mamy współpracę z Banggood, ale jest mały problem... Mianowicie nie wiemy jak zamówić produkty :/ Nasz kod kuponu nie chcę się wczytać :( Pisałyśmy w tej sprawie do Banggood, ale nic nie poskutkowało. Czy mogłabyś nam pomóc ? :) To dla nas bardzo ważne, ponieważ kupon jest ważny do soboty i trochę nam się śpieszy :) Nasz e-mail Agssymi@gmail.com. Możemy się także skontaktować u nas na blogu w formularzu kontaktowym :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Pedzel mi sie bardziej spodobał :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pędzel :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny puchaty pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozmiar pędzla, tak jak piszesz, w sam raz do kosmetyczki na wyjazd :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwny jest ten pędzel... A pilniczek strasznie tandetnie wykonany :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko paczka ;)
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie nie mam żadnego pędzla i sądzę, że najwyższa pora zaopatrzyć się w taki :D
    A co do pilnika to mam podobny z różnymi twardościami. W tym nie podoba mi się własnie jego wykonanie, ale najważniejsze jest to, że Tobie to w nim nie przeszkadza ;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bloczek pod względem wykonania nie powala na kolana, ale najważniejsze, że Tobie się sprawdza! Ja uwielbiam zamawiać na tych stronkach różne gadżety kosmetyczne :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Również niedawno złożyłam zamówienie z Banggood i czekam na przesyłkę :)
    Podrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pędzelek ;) dostałąm od nich propozycję współpracy ale jeszcze się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe zamówienie sobie sprawiłaś. Same potrzebne rzeczy :) Super.
    Jeszcze nie robiłam zamówienia z Banggood.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)