czwartek, 2 czerwca 2016

Modowy szkicownik

Dzisiejszy post poświęcony jest mojej nowej książce do rysowania. Otrzymałam ją od wydawnictwokaktus.pl. Jest idealna dla osób z wielką wyobraźnią modową.
Jeśli chodzi o samą książeczkę jest cudowna, wypełniona po brzegi wszelkiego rodzaju rysunkami do pokolorowania oraz bardzo dużo znajduje się w niej rysunków do dokończenia oraz pomalowania :)
Co o niej piszą:
"Przedstawiamy inspirującą kolekcję rysunków mody stworzoną przez profesjonalistkę z branży, Robyn Neild, która zapewni ci wiele godzin kreatywnej zabawy. Adresowana jest do wszystkich świadomych mody osób, które uwielbiają rysowanie, projektowanie i bazgranie. Cudowne ilustracje ukazują stroje i akcesoria, czerpiąc natchnienie z mody ulic wielkich miast, stylizacji weekendowych i wakacyjnych, strojów zakładanych na eleganckie okazje lub zaobserwowanych podczas niezobowiązujących wieczorów. Uzupełniaj szczegóły, wcielając się w rolę modowego guru. Zostań stylistą, artystą makijażu, projektantem obuwia i dziennikarzem modowym! Czerp z własnej wyobraźni i otoczenia, by nadać ostateczny kształt kolekcjom haute couture."
Zapraszam wiec do odwiedzenia strony wydawnictwokaktus.pl/ :)

Zapraszam na moje strony:

14 komentarzy:

  1. Ale super, może na wakacje sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny sposób na nudę! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten szkicownik.
    Fajny post.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW ale było by z tym zabawy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny bardzo szkicownik. Może kupię, tak na nudę.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam go! Świetny jest :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja, genialna książka. Kiedyś lubiłam rysować projekty różnych kreacji, teraz rysowanie poszło w odstawkę na rzecz innych rzeczy. Jednak myślę, że gdybym posiadała tę książkę to siadałabym wieczorami i puszczała wodze fantazji;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa pozycja książkowa ale jednak nie dla mnie :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sprawa! już wiem co w najbliższym czasie sobie w empiku kupie ;)
    pozdrawiam cieplutko

    zapraszam! JUST EMSi (wspólna obserwacja? zostaw u mnie w komentarzu, że mnie obs a ja zrobię to samo)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta kolorowanka, myślę że przypadłaby mi do gustu. Od najmłodszych lat lubiłam rysować sukienki, kolorować :) To by było to :)
    Podoba mi się Twój blog, świetnie piszesz. Obserwuję.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie. Jeśli Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
    Pozdrawiam Cię mocno i czekam na kolejne wpisy! Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)