wtorek, 14 czerwca 2016

Color Club

Jakiś czas nie dodawał żadnego postu. Niestety jest to spowodowane egzaminami na studiach - a trzeba zdać je jak najlepiej :) więc coś za coś! Wolę poświęcić czas na naukę, ponieważ został już mi tylko jeden egzamin, ale bardzo trudny.

W dzisiejszym poście pragnę Wam przybliżyć moje najnowsze perełki do paznokci - a mianowicie - 4 wspaniałe lakiery od colorclub.co (klik). Pochodzą one z najnowszej kolekcji lakierów, a wiec mogę przyznać, że miałam okazje jako jedna z pierwszych testować nowość na rynku :)
Zestaw jaki otrzymałam składał się z lakierów:
1. Żółty neonowy.
2. Delikatny różowy z połyskiem (syrenką).
3. Niebieski matowy - skradł moje serce jako pierwszy!
4. Różowy - fuksja.
Ten kolor jest bardzo ostry, osobiście nie lubię takich, ale świetnie prezentować się może jako wykończenie paznokcia (malowanie ozdób itp.).
Jest bardzo przeźroczysty - płytkę paznokcia widać nawet po nałożeniu dwóch warstw, lecz ślicznie może wyglądać po delikatnym nałożeniu na lakier piaskowy - bardzo często używam właśnie takiego połączenia :)
Jest bardzo trwały.
Zastyga po około 10 min - na mojej płytce paznokcia.
Buteleczka posiada aż 15 ml produktu.
Nr katalogowy: ANR17
Kolorek bardzo ładny. Doskonale prezentuje się na paznokciu.
Ma delikatny kolorek - pięknie się mieni w świetle!
Bardzo lubię stosować tego typu kolorki, ponieważ są one świetnym wykończeniem stylizacji oraz pasuje po prostu do wszystkiego!
Tak samo jak poprzedni - bardzo trwały.
Zastyga po około 10 min - na mojej płytce paznokcia.
Pojemność buteleczki: 15 ml.
Nr katalogowy: 1107
Lakier, który skradł moje serce! Nie lubię aż takich kolorów, lecz ten jest naprawdę świetny.
Niebieski mat to świetne połączenie - genialnie wygląda na paznokciu!
Pasuje do większości stylizacji, ze względu właśnie na to, że jest matowy.
Zawsze chciała mieć tego typu lakier! SERDECZNIE POLECAM WSZYSTKIM
Bardzo szybko zastyga, ponieważ po około już 5-6 min.
Pojemność buteleczki: 15 ml.
Nr katalogowy: ANR21
Bardzo oryginalny kolorek. Ślicznie wygląda na paznokciu.
Nie jest za ostry oraz nie błyszczy się bardzo.
Pasuje również do większości stylizacji, ponieważ to róż :)
Bardzo fajnie się go aplikuje. Również polecam!
Buteleczka posiada 15 ml produktu.
Nr katalogowy: 1111
Nie orientuje się ile one mogą kosztować, ale jeśli nawet 20-25 zł to są warte tej ceny!
Zapraszam Was do odwiedzenia strony colorclub.co oraz shop.eurofashion.com!

Zapraszam również na moje strony:

17 komentarzy:

  1. Wszystkie lakiery mi się podobają, mają piękne letnie kolory :)

    Kochana jeśli możesz poklikaj w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  2. These are such pretty nail polishes!

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy z połyskiem najpiękniejszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki, ale ja zdecydowanie wolę hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski kolorek jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Matowy jest cudowny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki ale kolory są bardzo ładne ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorki idealne na lato :) mam nadzieję że pokażesz na paznokciach to ujrzymy cały efekt :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobał mi się kolor "Nr katalogowy: 1107"

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od dłuższego czasu już stosuję zele na paznokcie, więc nie muszę się męczyć z malowaniem ich ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory :)
    http://nataaliary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne lakiery, kolory nieziemskie ♥
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)