sobota, 28 maja 2016

sporty look

Dawno nie było postu ze stylizacją, zaś pogoda dopisuje więc nadrabiam zaległości :)
Dzisiaj w roli głównej look sportowy. Odpowiedni na ciepłe dni, ale i nie tylko.
Mam na sobie zwykłą czarną koszulkę, czarno-białe legginsy, idealne do sportu, ale również do normalnego codziennego chodzenia bardzo wygodne sportowe buty od merg.pl. Dla wypełnienia i pokazania sportowego "stylu" dobrałam kijki nordic walking oraz bardzo wygodną mp3 na klips :)
Jak Wam się podoba całość? - Piszcie w komentarzach!
 Koszulka - Terranova | Legginsy - Tally Weijl | Buty - merg.pl | Kijki nordic walking - Decathlon | MP3 - media expert
Moje strony:

26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy sportowy strój. Super, że chodzisz z kijkami. Ja też lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wykonane zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić sobie jakieś fajne sportowe obuwie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Figura rewelacja! A stylizacja również niezła! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja.
    Zapraszam do mnie jutro będzie nowy post youtube-bloog.blogspot.com/?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na zdjęcia. Jeszcze takich na blogach nie spotkałam. Zachęcają do ćwiczenia :D

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja w tym momencie siedzę przed komputerem..wstyd haha :D
    Fajna, sportowa stylizacja, motywuje do ćwiczeń ♥

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Wygodnie i modnie :)) Pogoda zachęca do takich zestawów, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kijki to nie dla mnie, ja kocham biegać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dość, że wygląda świetnie, to na pewno jest wygodnie! :D
    Miałam kiedyś parę takich MP3, ale zawsze mi się szybko psuły :/

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, sportowo:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)