czwartek, 12 maja 2016

ORAL-B BRAUN VITALITY 3D WHITE


W dzisiejszym poście przedstawię Wam moją nowość ze strony perfumesco.pl. Jest to szczoteczka elektryczna Oral-B (klik) ze stacją ładującą. Zawsze o takiej marzyłam, lecz niestety była dla mnie za droga :(


Na początek kilka słów o perfumesco.pl:
Pefumesco.pl to hurtownia perfum oraz perfumeria internetowa prowadzona przez profesjonalnie działającą firmę Perfumesco.pl sp. z o.o. sp. k. (dawniej Perfumesco sp. z o.o.) z Warszawy. Firma weszła na rynek perfum i kosmetyków pod koniec 2008 roku. Od tego czasu konsekwentnie zdobywamy zaufanie Klientów, którzy kontynuują współpracę z nami. Oferujemy wyłącznie najwyższej jakości, oryginalne produkty znanych marek. Obsługujemy zarówno klientów detalicznych jak i hurtowych (sklepy, hurtownie i inni pośrednicy zagranicą). W naszej ofercie znajdziesz produkty następujących projektantów:
Armani, Burberry, Calvin Klein, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Escada, Givenchy, Gucci, Givenchy, Hugo Boss, Joop!, Kenzo, Lacoste, Lancome, Moschino, Paco Rabanne, Salvador Dali, Zegna i wiele innych...

Ich misja:
Naszym głównym celem jest satysfakcja Klienta. Wszystkie transakcje przygotowywane są z dbałością o każdy szczegół. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane były ekspresowo, w oparciu o najwyższe standardy. Cechuje nas miła obsługa i prowadzenie pozytywnych relacji z klientem. Dbamy o utrzymanie szerokiej oferty i atrakcyjności cenowej produktów. Wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom Klientów nieustannie udoskonalamy procesy zachodzące w przedsiębiorstwie. Zatrudniamy wyłącznie ludzi ambitnych, którzy profesjonalnie podchodzą do powierzonych im zadań i z pełnym zaangażowaniem oddają się pracy. Dzięki staranności, konsekwencji i wytrwałości w działaniu, jesteśmy w stanie zredukować czas realizacji zamówień przy jednoczesnym wzroście liczby Klientów. Nie zapominamy przy tym o zachowaniu wysokiej jakości obsługi.
Zawierając transakcję z Perfumesco.pl masz gwarancję, że trafiłeś do profesjonalnej firmy, a Twoje zamówienie zostanie wykonane szybko i sprawnie. Serdecznie zapraszamy do współpracy.
DANE TECHNICZNE:
Szczoteczka Oral-B Vitality 3D White wykonuje 7600 ruchów oscylacyjnych na minutę dzięki czemu zapewnia znakomite efekty w wybielaniu i czyszczeniu zębów oraz usuwaniu płytki nazębnej. Główka szczoteczki dopasowuje się do kształtu każdego zęba co umożliwia eliminowanie osadu i delikatne usuwanie przebarwień powierzchniowych.
Skuteczne usuwanie płytki nazębnej dzięki 7600 obrotów na minutę
Timer, odliczający zalecany przez dentystów czas mycia zębów
Bateria wystarcza nawet na 7 dni bez ładowania przy myciu zębów 2 razy dziennie przez 2 minuty
Końcowka Oral-B 3D White została zaprojektowana tak, aby delikatnie usuwać przebarwienia
OPAKOWANIE ZAWIERA:
Szczoteczka
Ładowarka
1 końcówka Oral-B 3D White
Szczoteczka kompatybilna jest również z końcówkami: Sensitive, Precision Clean, Floss Action.
Szczoteczka jest bardzo solidna i wydajna pod względem czasowym.
Po ładowaniu wystarcza na bardzo długo.
Posiada wbudowany Timer, czyli czasomierz, który reguluje nam czas mycia zębów. Jest to naprawdę dobra rzecz, ponieważ, gdy zapomnimy jej wyłączyć nastąpi to automatycznie :)
Wymienne końcówki pasują z wielu innych dostępnych na runku szczoteczek Oral-B.
Wymiana końcówki jest niezwykle prosta.
Bardzo dobrze trzyma się w ręce, nie ślizga się.
Świetnie czyści żeby, pozostawia je lśniące i gładkie :)
Ładowanie odbywa się również w bardzo prosty sposób, ponieważ wystarczy umieścić szczoteczkę na stacji ładującej oraz podłączyć do prądu - nie musimy się tutaj bawić w wymianę baterii.

Polecam ją wszystkim używającym szczoteczek standardowych :)

Zapraszam na moje strony:

17 komentarzy:

  1. Mam i jestem nawet zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używam takiej z narzeczonym już ponad rok, jednak dla mnie jest chyba trochę za mocna ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Też taką mam!
    Obserwuję! Poklikasz w ostatnim poście?
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczoteczka elektryczna to skarb! Ja już nigdy nie wrócę do zwykłej ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku planuje własnie kupic podobna wiec opinie bardzo mi się przydadzą :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka szczoteczka to rewelacyjna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo mi się marzy taka szczoteczka, jednak tak jak wspomniałaś cena jest spora, dlatego na razie się wstrzymuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chcialam sobie ja kupic

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam mała miałam szczoteczkę elektryczną w kształcie syrenki XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam identyczną i bardzo sobie chwalę :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i jestem z niej mega zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą już ponad dwa lata i sprawdza się super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo o ząbki trzeba dbać ;)

    Zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Mamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)