wtorek, 17 maja 2016

felicea

Ostatnio - jak zauważyliście - rzadko kiedy dodaje posty (raz na 4/5 dni). Spowodowane jest to niestety pracą, ale również studiami. Zaczynają się zaliczenia, egzaminy, oddawanie prac/sprawozdań i wiele innych. Niestety jak to ze mną plany "tak, oczywiście będę wszystko robić na bieżąco, aby potem mieć mniej" legły w gruzach i wszystko prawie na ostatnią godzinę :)

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić produkt, a dokładnie naturalną szminkę od felicea.pl.
Na początku trochę przybliżę ich historie :)
"Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych. Jest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy. [...]
W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.
Felicea stawia na transparentność, dlatego mimo, że nie jest to wymóg konieczny, posiada drobiazgowy opis składu każdego z produktów. Wyszczególnione są nawet najmniejsze ilości użytych komponentów – znaleźć je można w sklepie Felicea przy każdym z kosmetyków. W ten sposób marka pragnie zapewnić swoim klientom poczucie pełnego komfortu i bezpieczeństwa.
Kosmetyki Felicea od początku do końca tworzone są w jednym miejscu, w którym znajdują się: specjalistyczne laboratorium z zespołem doświadczonych biotechnologów, linia produkcyjna, magazyn i drukarnia - daje to gwarancję pełnej kontroli nad procesem produkcji. [...]"
A wszystko możecie przeczytać TUTAJ!
NATURALNA SZMINKA DO UST
Lekka konsystencja szminki sprawia, że łatwo rozprowadza się na ustach, nie pozostawiając na nich żadnych smug i grudek. Dzięki naturalnym składnikom usta stają się miękkie i nawilżone. Naturalne i lekkie barwniki długotrwale utrzymują się na ustach, nadając im intensywny kolor. Dostępna w 6 wariantach kolorystycznych.
WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Skalwan z oliwy z oliwek, naturalny emolient działa odżywczo i regenerująco. Olej Jojoba zmiękcza i tworzy warstwę lipidową.Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry.. Wosk Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Mineralna Mika nadaje delikatny, perłowy połysk. Szminki i zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czerwony oraz żółty.
Szminka jest niezwykle kremowa. Bardzo delikatnie rozprowadza się na ustach.
Ma niezwykły delikatny kolor.
Pielęgnuje usta, pozostawiając je nawilżone, co bardzo cenie sobie w szminkach.
Do jej rozprowadzenia nie potrzebuje wcześniej nakładać pomadkę, ponieważ jej ona mięciutka.
Opakowanie jest niezwykle prosta, lecz kolorem zielonym przyciąga oko.
Zapach neutralny.
Bardzo długo utrzymuje się na ustach - z czego jestem zadowolona.
Jest naturalna - za co pokochałam ją od pierwszego wejrzenia.
Dostępna jest w sześciu wariantach genialnych kolorystycznych!
Chciałam również zauważyć, że nie jest testowana na zwierzętach!
Szminkę możecie kupić TUTAJ!
Zapraszam na moje strony:

25 komentarzy:

  1. Prezentuje się naprawdę dobrze :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, wygląda interesująco! :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka jest cudowna! Idealna, delikatna. Muszę ja koniecznie wypróbowac :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również post z felicea! :) cudny kolor szminki!

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę przetestować O-O

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzis już drugi raz natykam się na kosmetyki tej firmy,cieszy mnie to że jest to Polska firma i że stawiaja na naturalność ,myślę że pewnie w nie dlugim czasie moja kolekcja kosmetykow powiekszy sie o jakies frodukty z tej firmy ;)
    pozdrawiam :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, ta szminka wygląda na prawdę zachęcająco :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ich produkty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce, piękny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny produkt :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor. Idealny na co dzień. Ja ostatnio z taką myślałam kupiłam z wibo pomarańczową xd Trochę za mocna się okazała;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż nie używam szminek to taka mi się podoba i jeśli miałabym kupić jakąś to mój wybór padłby na taką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna pomadka, dopiero drugi raz w sumie słyszę o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kilka kosmetyków do makijaży z tej firmy i byłam zadowolona.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Super szminka, ma świetne zalety :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny nude, nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś ciekawego, no i super, że naturalnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie najważniejszą i pierwszą rzeczą jaką sprawdzam, czy aby na pewno produkt nie był testowany na zwierzętach. Super, że pisząc swoją opinię wzięłaś to pod uwagę :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej marce. Polskie firmy są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że powstaje coraz więcej produktów przyjaznych dla wszystkich nie tylko ludzi ;)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy. Jesteś druga blogerką, u której widzę ich produkty :) Coś nowego i bardzo kuszącego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)