wtorek, 5 kwietnia 2016

Paryski tydzień mody & Ptaki i motyle


W dzisiejszym poście przychodzę do Was z kolorowankami dla dorosłych pt.: "Paryski tydzień mody" oraz "Ptaki i motyle". Otrzymałam je od wydawnictwa Kaktus (klik).

Od jakiegoś czasu bardzo chciałam mieć jedną z takich książek, jednak cena była - jak dla mnie - nieatrakcyjna.
Fascynują mnie takie rzeczy, a w szczególności to, iż każdy mówi, że działa to odprężająco.
Stres - niestety - spotyka każdego z nas, dlatego, aby go zmniejszyć serdecznie polecam zakup jednego z takich egzemplarzy. Mnie bardzo to pomaga, a przy okazji jest świetna zabawa :)

Kolorowanka "Paryski tydzień mody" ujął mnie swoim wnętrzem. Jest stworzony dla kobiet, które kochają mode i lubią bawić się w niej kolorami. Niezwykłe ilustracje przedstawiają nie tylko ubrania, ale również witryny sklepów, które to właśnie Ty możesz wypełnić własnymi kolorami :)

Kolorowanka "Ptaki i motyle" to wypełniona książka wszelkiego rodzaju ilustracjami przedstawiającymi nie tylko - jak w tytule - ptakami i motylami, ale wszelkiego rodzaju zwierzętami. Jest idealna nie tylko dla dorosłych, ale również dla dzieci :)

Poniżej przedstawiam Wam niektóre z ilustracji zawartych w książkach.


Zapraszam wiec do odwiedzenia strony wydawnictwokaktus.pl/ :)

Zapraszam na moje strony:

29 komentarzy:

  1. Od małego wielbiam kolorowanki! Im bardziej szczegółowe tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ale ja bym nie miała na to czasu:(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowanki są naprawdę świetne ^^ Pozdrawiam :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej podobają mi się kwiaty i motyle bo mają więcej szczegółów, wolę takie wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś otrzymałam również te kolorowanki i jeszcze dwie inne :) Niedługo recenzja na moim blogu :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam je! Są świetne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mam czasu na takie zrelaksowanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta kolorowanka, zamierzam sobie ją kupić ! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolorowanki ! :) Mile można przy nich spędzić czas :) Obserwujemy i liczymy na ciebie :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. Plus 100 do kreatywności! :D :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe :) Fajnie by tak było powspominać dziecięce kolorowanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta książka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze uwielbiałam kolorowanki, aktualnie 'pracuję' nad Tropical Wonderland. Z Twoich kolorwanek Ptaki i motyle bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej fajnie byłoby znów się poczuć jak 5-latka ;) zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają świetnie... niestety u mnie permanentny brak czasu nie pozwala nawet na takie ,,odstresowywacze" :(

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te kolorowanki, są niezwykle kreatywne i zapewniają rozrywkę
    na wiele godzin :) naprawdę jedna z najlepszych kolorowanek!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam "Paryski tydzień mody" i jest świetna ! :) Lubie takie kolorowanki antystresowe :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się takie kolorowanki, ale chyba nie miałabym w roku szkolnym czasu, żeby je malować, może na wakacje kupię, żeby zabijać nudę :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie niedługo też pojawi się recenzja tych książek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)