wtorek, 19 kwietnia 2016

Milion kotów & Nie ma jak w domu


Dziś przychodzę do Was z kolejnymi kolorowankami do mojej kolekcji :)

Pochodzą one również od wydawnictwokaktus.pl/.
Jak wiecie z mojego poprzedniego tego typu postu (klik) bardzo przepadam za takimi kolorowankami. Są naprawdę super, ale również bardzo odprężająco.

Kolorowanka "Milion kotów" ma w sobie naprawdę milion kotów. Po otwarciu książeczki mamy do czynienia z wszelkiego rodzaju kotami, w przeróżnych sytuacjach. Jest przyjemna w oglądaniu oraz w kolorowaniu. Bardzo wesoło można przy niej spędzić czas. Dzieci bardzo chętnie by się nią zainteresowały! :)

Kolorowanka "Nie ma jak w domu" przedstawia wszystko co możemy znaleźć w naszym domu. Można stworzyć kolorowe talerze, sztućce oraz wiele innych rzeczy. Jest również przyjemna w oglądaniu. Możemy się przy niej świetnie bawić kolorami! :)

Poniżej przedstawiam Wam kilka zdjęć książeczek!


Zapraszam wiec do odwiedzenia strony wydawnictwokaktus.pl/ :)

Zapraszam na moje strony:

32 komentarze:

  1. zakupić tylko dobre kredki i do dzieła :) ja przemierzam się do zakupu takiej kolorowanki na wykłady, może nie wszystkie ale jeden przedmiot jest naprawdę nudny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obrazki :) ja przyznaje, że jeszcze nie ogarnęła mnie faza na kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wypróbować takie kolorowanki, wydają się super :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorowanki :D

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna jest ta kolorowanka ! :) <3 Bardzo podobają nam się twoje posty :* Musimy sobie kupić kolorowankę na zimne , nudne dni ;) ZAPRASZAMY DO SIEBIE NA NOWY POST :3 http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie antystresowe te kolorowanki😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolorowanki wydają się świetne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym miała czas, chetnie bym się czyms takim zajęła :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że kolorowanki dla dorosłych skradły Twoje serce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je! Dostałam kilka dni temu :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem takich kolorowanek ale stwierdziłam że pokolorowałabym kilka a potem by mi się znudziło.
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomimo, że za kotami nie przepadam, to taką kolorowankę mogłabym mieć :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeju jaka genialna kolorowanka sama bym z chęcią bym ja pokolorowała :D

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi dear!! your blog is really nice and your posts are very interesting !!! We like to follow each other ? follow me and follow you immediately. kiss. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. hahaha jest swietna !! :D miliony kotałów <3
    mnie osobiscie akurat nie odprezaja takie kolorowanki ;p naleze do osob bardzo niecierpliwych a duzo elementow i duzo innych rzeczy mnie nawet rozprasza, bo zaczynam kombinowac 'co zrobic, by skonczyc jak najszybciej'
    pozdrawiam!! :D

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również dostałam te książeczki i są cudowne! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I love those ! They are so relaxing!

    Safia xx
    www.mytrendylifestyle.fr

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O tych kolorowankach powiem szczerze, że nie słyszałam. Z chęcią je zakupię :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Koty zawsze są najlepsze :) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pobudza kreatywność! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolorowanka "milion kotów" naprawdę do mnie przemówiła! Jest przeurocza :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)