sobota, 23 kwietnia 2016

hair - new cosmetics


Jeszcze w tym miesiącu nie było żadnego kosmetycznego postu, dlatego dziś przychodzę do Was z dwoma nowymi produktami do pielęgnacji włosów. Są to dla mnie nowości, których jeszcze nie używałam, lecz zakupiłam je w bardzo dobrej cenie na próbę :)

Stapiz keratin code maska regeneracyjna 250 ml

Linia produktów Keratin Code marki Stapiz służy do pielęgnacji włosów zniszczonych i osłabionych. Zawiera keratynę i kolagen, białka budulcowe niezbędne do utrzymania silnych i zdrowych włosów.

Maska przeznaczona do częstego stosowania do włosów suchych, zniszczonych i skłonnych do puszenia się. Dzięki zawartości naturalnych składników jest bezpieczna dla włosów i skóry głowy, również wrażliwych.
Odbudowuje zniszczone struktury włosów
Wygładza je i dodaje blasku
Dodaje elastyczności i sprężystości
Odżywia i nawilża
Małe opakowanie
Zawiera kolagen i keratynę, które zapewniają włosom zdrową i silną kondycję. Dodatkowe składniki aktywne takie jak masło shea, witamina E i olej ze słodkich migdałów przywracają im odpowiedni poziom nawilżenia i sprężystości.
Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem Keratin Code nałożyć maskę na wilgotne włosy od ich nasady aż po końce. Pozostawić na kilka minut, po czym dokładnie spłukać.
Rezultat: Odżywione, mocne i pełne blasku włosy.
Poleca się pielęgnację włosów najpierw szamponem z linii Keratin Code, a następnie maską, dzięki czemu uzyskany efekt pielęgnacyjny będzie pełniejszy i trwalszy.

Rodzaj włosów - Suche i zniszczone
Działanie - Regeneracja
Wiodące składniki - Keratyna
Sposób użycia - Do spłukiwania
Pojemność - do 250ml
Maska kosztowała 10,50 zł :)
Schwarzkopf Professional BC Bonacure Fibre Force - Szampon do włosów zniszczonych 200 ml

Schwarzkopf Professional BC Bonacure hairtherapy Fibre Force
Szampon do włosów zniszczonych
1. Pojemność 200 ml
2. wzmacnia
3. delikatnie oczyszcza
4. przywraca włosom siłę
5. do bardzo zniszczonych włosów
Fibre Force Szampoo to szampon skierowany do włosów bardzo zniszczonych, potrzebujących wzmocnienia i regeneracji.
Innowacyjna formuła zapewnia delikatne oczyszczenie włosów i skóry głowy, przywraca włosom blask oraz siłę. Zawarta w nim keratyna stanowiąca główny budulec włosa odżywia zniszczone włókna od wewnątrz oraz wzmacnia jego strukturę.
Sposób aplikacji: wmasuj w mokre włosy, dokładnie spłucz. W razie potrzeby czynność należy powtórzyć.
Szampon w promocji kosztował 18 zł :)
A Wy miałyście styczność z tymi kosmetykami? Jaka jest Wasza opinia? Piszcie w komentarzach :)

Zapraszam na moje strony:

29 komentarzy:

  1. Świetny post ! :) Maseczka wydaje się na prawdę ciekawa zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Styczności jeszcze nie miałam, z podkreśleniem na "jeszcze" ;) Bardzo fajnie je opisałaś więc z chęcią kupie je przy najbliższej okazji.

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sounds great!! Need to try those :)

    Safia,
    www.mytrendylifestyle.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nic o tych rzeczach więc to dla mnie nowość :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty :) z chęcią bym wypróbowała:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować produkt na włosy, moje końcówki aż płaczą...

    Zapraszam do siebie, zaczęłam pisać opowiadania...Może się spodoba. html://latnemorfa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące recenzje :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję <3
    świetny post <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałyby mi się takie kosmetyki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie kojarzę tych produktów ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you care to follow us to each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale może warto wypróbować :)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Buy my clothes!Sale!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nigdy nie miałam styczności z tymi produktami. :(

    Zapraszam. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/04/panterka.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy są ostatnio w tak okropnym stanie, ze chyba skusze sie na któryś z tych produktów ;)

    www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe kosmetyki:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie spotkalam sie z tymi kosmetykami :o
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama nie stosuję żadnych kosmetyków do pielęgnacji włosów, oprócz szamponu. Może to źle?
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że po części wpływa to na stan Twoich włosów.
      Ja nie wyobrażam sobie niestosowania maski/odżywki czy czegoś innego po umyciu :)

      Usuń
  21. Nie miałam tych kosmetyków, ale jestem chętna co do wypróbowania
    wszystkiego, co ma zbawienny wpływ na zniszczone włosy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie nowość :) Bardzo przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne produkty ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych produktów ;) Może się bliżej z nimi zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)