piątek, 15 kwietnia 2016

Freya Hair Comb

W dzisiejszym poście stylizacja "zeberkowa" z dodatkiem srebra i perełek :)
Mam na sobie prostą sukienkę z motywem zebry. Z dodatków dobrałam srebrną bransoletkę, srebrny grzebień (klik) (do upięcia włosów) oraz perełkowy naszyjnik. Do całości założyłam sandałkowe lity z "drewnianym" słupkiem.
Jak Wam się podoba całość?

Sukienka - Zara | Buty - Czas na buty | Naszyjnik - nn | Grzebień - irresistibleme.com | Bransoletka - bornprettystore.com

Moje strony:

36 komentarzy:

  1. Piękny ten grzebień :)
    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wishlista-z-zagranicznych-sklepow-shein.html
    Dzięki bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. super buty :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka:)
    I bardzo ładnie w niej wyglądasz.:D



    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale najpiękniejsze są buty <3 :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wyglądasz super :) bardzo podobają mi
    się twoje buty, a to dlatego że kocham lity! i mam ale zwykłe
    takie sandałki mi się marzą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza sukienka :) Buty masz świetne ! :* Obserwujemy i liczymy że ty także nas zaobserwujesz :)) :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twoich butach są prześliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny jest ten grzebień do upinania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka bardzo mi sie spodobała taka prosa, ale w butach sie zakochałam :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka, mam nadzieję że nie zmarzłaś ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę zmarzłam, ale dałam rade :)

      Usuń
  12. Śliczna sukienka! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne buty :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Te buty mnie urzekły!

    Zapraszam ---> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty :) Bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty!;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pogoda musiała Ci dopisać, u mnie niestety dzisiaj deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bylo zbyt ciepło, ale tez nie padało. Dzisiaj niestety u mnie również deszczowo :(

      Usuń
  18. Super buty całość prezentuje się świetnie :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz i te buty, zakochałam się ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw jak najbardziej na plus :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta sukienka ale trochę zaokragla i ja raczej wyglądałabym jak bałman po roztopach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna sukienka :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)