wtorek, 26 kwietnia 2016

beauty news

W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje nowości z promocji -49 % w Rossmannie.
Nie kupiłam dużo, że względu, że w mojej kosmetyczce nie brak produktów, lecz zakupiłam to, co najbardziej potrzebne :)
 MAYBELLINE, AFFINITONE, KOREKTOR, 02 NATURAL, 7,50 ML
Cena przed promocją - 28,99 zł
Cena, za którą kupiłam - 14,78 zł
MAYBELLINE, DREAM LUMI TOUCH, KOREKTOR, NUDE 2, 7,50 ML
Cena przed promocją - 39,29 zł
Cena, za którą kupiłam - 20,04 zł
CLEARFACE, COMPACT POWDER, PUDER W KAMIENIU, NR 70 VANILLA, 9 G
Cena przed promocją - 23,69 zł
Cena, za którą kupiłam - 12,08 zł
EVELINE, CELEBRITIES BEAUTY, MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY PUDER MINERALNY, NR 23 SAND, 9 G
Cena przed promocją - 23,69 zł
Cena, za którą kupiłam - 12,08 zł
FOR YOUR BEAUTY, PODUSZKA DO PUDRU, 2 SZT.
Opis:
Doskonała do równomiernego rozprowadzania na twarzy zarówno pudru sypkiego, jak i w kamieniu.

A Wy co zakupiliście na tej promocji? :)

Zapraszam na moje strony:

22 komentarze:

  1. Ja zbytnio nie szalałam ponieważ kupiłam tylko podkład.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spore te zakupy :) Mam nadzieję, że wszystko Ci posłuży, bo z kosmetykami kupionymi w rossmannie różnie bywa niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne łupy :) ja akurat się na nic nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polowałam na korektor z Maybelline z Affiniton ale niestety nie dostałam go nigdzie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam korektory z Loreala, fajne zakupki poczyniłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki, choć ja takich nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę kupić sobie te poduszeczki do pudru. Koniecznie napisz jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad korektorem Affinitone, ale w końcu zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te promocje ;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że tyle nowości! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zakupy kosmetyczne! :) Musze skoczyć do Rossmanna! Nie wiedziałam o promocji :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię puder manhattan ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi sie spodobało i chetnie bym wypróbowała :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad kupnem tego korektora z Mabybelline, jednak ostatecznie kupiłam z Astora ;)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hym.. ja na razie na nic się nie skusiłam.
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ten puder z Manhattan, ale teraz odstawiłam już pudry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)