wtorek, 12 kwietnia 2016

Aida Hair Chain


Niby wiosna, a pogoda jakby jesienna. Strasznie się funkcjonuje przy niej. Okropieństwo!
Mimo tego dziś przychodzę do Was ze stylizacją elegancką :)
Mam na sobie przewiewną czarną sukienkę z różową wstążką na wysokości tali oraz czarne szpilki. Z dodatków dobrałam duży naszyjnik, który swoimi odcieniami uzupełnia stylizacje oraz świetny łańcuch na głowę, przypinany dwoma spinkami.
Co do spinki (klik) - jest ona naprawdę wygodna. Nie ciągnie włosów oraz świetnie się ich trzyma. Myślałam, że podczas skakania - jakby to się działo np. na studniówce - będzie ciągnąc włosy oraz je drzeć, jednak nic takiego się nie dzieje. Nie czuć jej w ogóle na głowie :)
Jak Wam się podoba całość? Zapraszam do oglądania!


Sukienka - Taboo | Buty -Kari | Naszyjnik - prezent | Spinka/Łańcuch - irresistibleme.com

Moje strony:

38 komentarzy:

  1. Spinka/ łańcuch ozdabiający włosy jest w bardzo dobrym guście i użyłaś go w fajny, ale klasyczny sposób :)


    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten łańcuszek we włosach bardzo ciekawie się prezentuje, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) buty najbardziej mi się spodobały :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta spinka i fryzurka ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna fryzura
    bardzo ciekawy post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna fryzura *0* Sukienka urocza ;3 Zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :) najbardziej spodobały mi się buty i upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka nie w moim klimacie, ale spinka we włosach jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całośc wygląda naprawdę świetnie! Najbardziej jednak podobają mi się buty i własnie ta spinka :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala ale się wystroiłaś :) Wyglądasz olśniewająco...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. co do spinki - mega ! a fryzura mi sie kojarzy z tym zyciem, pewlnym przepychu w jednym z seriali, wspaniale stulecie :D nie wiem czy ogladasz...
    co do stylizacji, jest swietna na studniowke. Sukienka skromna, ale jednak cos w sobie ma.
    pozdrawiam

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kochana - wiem - oglądałam to :)
      fajne porównanie ;]

      Usuń
  12. wyglądasz cudownie, bardzo elegancko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne buty!
    Zapraszam ;)) http://paradise-by-candice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fryzura robi mega wrażenie, pięknie! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi sie fryzurka ;3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta spinka dodaje uroku :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne upięcie. Uwielbiam koczki i warkocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Zakochałam się w naszyjniku, jest właśnie takim, jakiego szukałam!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowna fryzura ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne włosy <3
    zapraszam do mnie , dopiero zaczynam:(
    http://xo-xo-yo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany! Ta fryzura to jakaś bajka z tymi ozdobami!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudo !!!
    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczna fryzura!:)
    Obserwujemy?;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny naszyjnik i buty ;). Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)