piątek, 8 kwietnia 2016

again black

Wiosna wiosna?! Kiedy w końcu zawita na dobre? Raz słońce, raz pochmurno, deszcz... Źle się w takich warunkach funkcjonuje. Jednak mam nadzieje, że już w następnym tygodniu będzie super :)

Dzisiaj znów w roli głównej czerń. Tym razem z wygodną i przewiewną koszulą, czarnymi rurkami oraz - jak w dwa posty wstecz - wygodnymi butami sportowymi od merg.pl.
Buty są naprawdę stworzone na wiosnę. lekkie i wygodne - praktycznie nie czuć ich na nogach. Nie mogę się od nich "odczepić" :)
Z dodatków dobrałam złoty łańcuch przeplatany różową wstążką oraz złoty zegarek z różowo-białą tarczą.
Jak Wam się podoba całość?


Koszula - Allegro | Spodnie - H&M | Łańcuch - BornPrettyStore | Zegarek - Katherine | Buty - merg.pl

Moje strony:

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam sportowe buty - wszelakie :) Też z utęsknieniem czekam na prawdziwą wiosnę, chociaż mam wrażenie, że od razu będzie lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z czernią jestem za pan brat :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  4. Zegarek mi się bardzo podoba i pasuje do łańcuszka ;) B. ładne zdjęcia ;D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem stylizacja jest bardzo ładna. Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ci w czerni :) Sesja bardzo udana. :) Zapraszamy do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja. Chciałam kupić sobie takie okulary :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek i naszyjnik skradły moje serce. Świetna stylizacja a te dwa dodatki dodały całego efektu :) Buciki genialne, mam i uwielbiam:)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!
    Can we follow each other ? Follow me and i'll follow you back!
    Bye

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerń to zdecydowanie mój ulubiony kolor.
    Super!
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny bardzo fajny post. Świetne zdjęcia :*
    Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.
    Takich blogów powinno być zdecydowanie więcej <3
    Czekam na kolejny wpis.

    Zapraszam na konkurs do wygrania Kylie Jenner Lip Kit
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look na co dzień :) Fajnie przełamałaś czerń biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche smutku bije ale zdj fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna koszula <3 I ten zegarek <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te różowe dodatki fajnie komponują się z całym outfitem ;)

    Nowy post - zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja! :* Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham czarny a twoja stylizacja to cudo! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny zegarek! I stylizacja również godna uwagi! :)

    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę czarna ta stylizacja, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne buty i koszula, szczerze mówiąc uwielbiam wszelkiego rodzaju koszule. Najbardziej lubię oglądać stylizacje, gdzie jest połączony styl sportowy z elegancją :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne buty
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny ten łańcuch :) Zresztą cała stylizacja bardzo do Ciebie pasuje :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ladny zegareczek ;) no i buty z takim pazurem :D

    ps. troche usmiechu, kobieto !

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ostatnimi czasy w ogóle mało się uśmiecham na zdjęciach. Muszę nad tym popracować :D

      Usuń
  26. Bardzo ładny naszyjnik, lubię czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne dodatki! Buty, też chce ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Great bebes!
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny zegarek, naszyjnik też śliczny <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)