piątek, 4 marca 2016

SYLVECO Peeling


Dziś mam dla Was peeling do twarzy SYLVECO od Strefy Urody (klik) - już kilka produktów znalazło się od nich u mnie na blogu w poprzednich postach oraz wspólnie organizowany konkurs (klik) - przy okazji zapraszam do wzięcia udziału! :)


Opis
Hypoalergiczny peeling z korundem, stworzony na bazie oleju palmowego, przeznaczony do oczyszczania skóry suchej, dojrzałej, zmęczonej, wymagającej odnowy. Drobinki ścierające są mocne, ale w połączeniu z delikatną formułą, skutecznie złuszczają martwy naskórek, nie wywołując podrażnień. Peeling zawiera także cenny olej słonecznikowy, który działa przeciwrodnikowo, opóźniając efekty starzenia. Systematycznie stosowany zwiększa wchłanianie substancji aktywnych, ujednolica koloryt, a dzięki pobudzeniu mikrokrążenia zwiększa odżywienie skóry i jej szybszą odnowę.


Peeling jest stworzony do pielęgnacji skóry twarzy! Uwielbiam go! :)
Jest bardzo delikatny, a zarazem bardzo dobrze oczyszcza twarz oraz skóra staje się gładka.
Po około 2 tygodniach stosowania koloryt skóry stał się bardziej jednolity.
Twarz wygląda dużo lepiej - jest odżywiona :)
Opakowanie zawiera 75 ml produktu.
Ma prześliczną grafikę - która w pierwszej kolejności przykuła moją uwagę!

Skład:
Olej palmowy,  Korund,  Wosk pszczeli,  Glukozyd laurylowy,  Skrobia kukurydziana,  Olej słonecznikowy,  Witamina E,  Alkohol benzylowy,  Kwas dehydrooctowy,  Olejek z werbeny egzotycznej

Stosowanie:
Stosować 1-2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. Masować delikatnie skórę twarzy ok. 2 minuty, omijając okolice oczu, po czym dokładnie spłukać ciepłą wodą.


Możecie go kupić TUTAJ!


Pamiętajcie również o tym, że specjalnie dla Was został wygenerowany kod rabatowy 10 % na zakupy w Strefie Urody (klik) o treści:

LOCASTRICA

Kod ważny do końca marca.

PS.: Klik w linki! :)

Zapraszam na moje strony:

27 komentarzy:

  1. świetny post;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie :) Do tego naprawdę się sprawdza, więc czuję się zachęcona do kupna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji nigdy nie miałam. Posiadałam zieloną :D Zapomniałam dokładnie jej nazwy, ale byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglada <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm bardzo ciekawa notka , chyba kupie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego, ale wygląda super! :)
    Zapraszam: Mój blog♥
    Zajrzysz? Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący produkt :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie slyszalam o tej firmie ;o
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/03/ootd-11-klasyczne-czarne-szpilki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jeden krem z tej firmy i w sumie sprawdził się.
    Obserwuję, miło mi będzie jeśli wrócisz.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie testowałam marki Sylveco. Ostatnio bardzo często spotykam się z nią na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great reviw dear! I love peelings!
    xx Pisa ❤
    www.inlovewithmyclothes.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten peeling i bardzo sobie chwalę :)

    Kochana poklikałabyś w linki ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sounds like a great product! Great review.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny peeling. Sama jeszcze nie stosowałam bo wybieram troszkę inny rodzaj peelingu, ale słyszałam o nim już wiele dobrego. Ja póki co mogę zachwycić się chociaż samym wyglądem i składem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego produktu , ale wygląda na bardzo fajny ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z sylveco pomadkę peelingującą :) ten produkt też mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  19. very nice products review
    I'd love to know your opinion on my new post
    fashion blogger italia
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Sylveco swietnie się zapowiada. Rownież jestem w fazie testowania peelingu tej firmy. U mnie znajdziesz makijażowe inspiracje i nie tylko. Jeśli Ci sie podoba, zaobserwuj i bądź na bieżąco :)
    Pozdrawiam Emma
    www.emmazwolakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam produktów z tej firmy, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały blog! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)