sobota, 26 marca 2016

NATURA SIBERICA


W dzisiejszym poście pragnę Wam przedstawić olejek na porost włosów od Strefy Urody (klik) :)



Opis
NATURA SIBERICA Rokitnikowy Kompleks Olejków dla wzrostu włosów 100 ml
Wyjątkowa kombinacja naturalnych olejów pielęgnuje skórę głowy i stymuluje włosy do wzrostu. Kompleks olejków aktywnie odżywia i wzmacnia cebulki włosa, przez co przyspiesza wzrost zdrowych, silnych włosów, jednocześnie zapobiegając ich przedwczesnemu wypadaniu. Unikalna formuła nawilża skórę głowy i przywraca jej należytą równowagę poprzez regulowanie pracy gruczołów łojowych.
Olej z rokitnika ałtajskiego oraz marokański olejek arganowy stymulują syntezę kolagenu dzięki czemu włosy stają się sprężyste i lśniące. Zastosowane oleje kardamonu, dzikiej mięty i jodły syberyjskiej pobudzają krwiobieg skóry zwiększając przyswajanie aktywnych składników przez mieszki włosowe.

stymuluje wzrost włosów intensywne wzmacnia cebulki włosów nawilża skórę głowy odbudowuje strukturę włosa.


Zapach olejku jest bardzo przyjemny dla nosa.
Buteleczka jest szklana oraz wyposażona jest w pipetkę (szklaną).
Bardzo wygodny w użyciu i aplikacji.
Kolor żółtawy, konsystencja typowa dla olejków.
Od około miesiąca go stosuje i zauważyłam, że włosy rosną znacznie szybciej niż przy zwykłych kuracjach.
Nie niszczy oraz nie wysusza włosów.
Bardzo polecam osobom (nie tylko kobietom :]), które mają problemy z włosami.


Możecie go kupić TUTAJ! :)


Pamiętajcie również o tym, że specjalnie dla Was został wygenerowany kod rabatowy 10 % na zakupy w Strefie Urody (klik) o treści:

LOCASTRICA

Kod ważny do końca marca.

PS.: Klik w linki! :)

Zapraszam na moje strony:

32 komentarze:

  1. Może i ja wyprobuje ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie mam wcierkę, ale zapiszę sobie gdzieś nazwę i w przyszłości chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie.:)
    Jak skończę mój obecny szampon Jantar to może się skuszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olejki z pipetką. Przynajmniej nie napaprzę wszędzie ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie taki olejek by mi się przydał :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe :> nie słyszałam o nim jeszcze :c
    smacznego jajka i mokrego Poniedziałku ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely pics dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. ..od razu przypomniała mi się lekcja chemii-przez tą pipetę :)
    świetna buteleczka ,musze kiedys wypróbować tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam sie jeszcze z nim :) Fajnie wyglada ale nie ufam takim markom :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post!

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę tego spróbować! Miłego dnia i Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałem o tym produkcie ale muszę go wypróbować super post ! :)

    (ps. obserwuje jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj :3)
    https://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszała jeszcze o tej firmie ;o
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety jest bardzo nieregularna w wcieraniu takich produktów w skórę głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie spotkałam się z tym olejkiem ;))
    Świetnie napisana recenzja!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek bardzo ciekawie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek wydaje sie byc ciekawy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy olejek:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję i czekam na Ciebie;)
      http://pelnapasji.blogspot.com/

      Usuń
  20. Przydałby mi się, moje włosy mają tendencję do zniszczeń, więc nie rosną tak szybko, bo muszę je co chwilę ścinać :( A tak marzę o włosach do pasa!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam problemów z włosami ale chętnie wypróbowałabym ten olejek :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę mieć!

    http://saralewandowski.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa efektów jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten olejek wydaje się niezwykle ciekawy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! amazing. Well done <3

    Check my new post:
    http://www.lauramacij.com/2016/03/take-us-to-renaissance.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydał by mi się taki olejek <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie olejki :) duży plus za pipetkę bo to ułatwia aplikację :) ale tego olejku akurat nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)