wtorek, 15 marca 2016

JOJOBA OIL


Ostatnio opuściłam się w pisaniu postów, a to za sprawą szkoły oraz pracy :) Dużo ostatnio się dzieje, lecz wiem, że "zawsze sobie poradzę" hihi

Dzisiaj o wspaniałym olejku jojoba, zwanym również "płynnym złotem". A otrzymałam go od Strefy Urody (klik), którą już znacie z moich poprzednich postów.


Opis
JOJOBA OIL - czysty Olej Jojoba 100% 30 ml
100% olej jojoba wytwarzany metodą tłoczenia na zimno, posiadający certyfikat ECOCERT.
Ze względu na swoje właściwości, nazywany jest często „płynnym zlotem”. Zawiera m.in. skwalen, palmitynian cetylu fitosterole, witaminy A, E i F. Silnie nawilża skórę twarzy i ciała, zmiękcza i uelastycznia. Zapobiega rozstępom.
Jest niezastąpiony w pielęgnacji suchej skóry twarzy, ciała oraz włosów. Swoją budową zbliżony jest do wydzielanego przez ludzką skórę sebum. W przypadku skóry suchej, skłonnej do zmarszczek, gdy sebum jest zbyt mało, olej jojoba może uzupełnić jego niedobory, tym samym zapobiegając wysuszeniu skóry. W przypadku skóry tłustej, skłonnej do wyprysków,  gdy sebum jest za dużo, olej jojoba  działa hamująco i regulująco na jego wydzielanie. 

Olej jest bardzo pomocny w terapii nie tylko trądziku, ale i różnych problemów skórnych. Łagodzi, przyspiesza regenerację komórek. Zachowuje naturalną kwaśną ochronę skóry, dzięki czemu staje się ona gładsza i bardziej elastyczna. Jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.


Co ja o nim sądzę?
Jest wspaniały! Intensywny, nielepki, doskonale nawilża skórę, a włosy natłuszcza, zamykając przy tym końcówki.
Doskonale się rozprowadza, dzięki zamontowanej szklanej pipetce.
Jest 100 % pochodzenia naturalnego, a to cenie najbardziej!
Ma szklaną buteleczkę o pojemności 30 ml.
Wystarczy maksymalnie 2 krople, aby nawilżyć skórę twarzy.
Wygodny w użyciu, doskonały do wszystkich naszych potrzeb :)

Serdecznie polecam!


Możecie go kupić TUTAJ!


Pamiętajcie również o tym, że specjalnie dla Was został wygenerowany kod rabatowy 10 % na zakupy w Strefie Urody (klik) o treści:

LOCASTRICA

Kod ważny do końca marca.

PS.: Klik w linki! :)

Zapraszam na moje strony:

18 komentarzy:

  1. Miałam olej jojoba ale z firmy Paese :) Lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: fabulous beauty product. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam olejki :) szczególnie gdy mają takie opakowanie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetne :) Ciekawa recenzja :) I jakie piękne pazurki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie olejki tego jeszcze nie próbowałam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawy ten olejek, ale ogólnie interesuje mnie też arganowy. Co o Nim sądzisz? :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arganowy również mam i również bardzo polecam :)
      Lecz kochana - zawsze szukaj naturalnych i 100% (lub cos kolo tego), bo inne to o d... rozbić :D

      Usuń
  7. Tego produktu nie znam ale jak dodałaś że jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym to dosłownie przepadłam.
    Nie cierpię kremów przeciwsłonecznych, ale już wiem, że w tym roku mogę je odstawić i będę się smarować właśnie tym olejkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie jojoba się sprawdza tak średnio...

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam ze jest bardzo skuteczny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myslę o jego zakupie od dawna :) Podobno świetnie wpływa na cere i skóre głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham olejek jojoba! Świetna sprawa. Zrobiłam też z niego olejek do brody dla kolegi hahah
    Pozdrawiam
    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)