piątek, 18 marca 2016

ABC


Dzisiaj totalnie z innej beczki. Przychodzę do Was z dwiema książkami od Wydawnictwa Kaktus (klik).

Kiedyś uważałam, że takie książki są dla dzieci, jednak ja sama mam 22 lata, a dają mi one dużo uśmiechu po -np. - ciężkim dniu w pracy :)
Każda tego typu książka jest inna i sens jej jest różny, co jest w nich wyjątkowe.
Do mnie trafiły dwie "ABC moich uczuć" oraz "ABC mojego stylu".


Jeśli chodzi o "ABC moich uczuć" raczej nie trafiła w mój "gust", ze względu na to, iż jestem singielką, lecz i tak jest naprawdę spoko :)
Ma wiele ciekawych stron, które zawierają ciekawe motta.
Na początku możemy przeczytać trochę informacji o autorze, co jest dla nas wprowadzaniem.
Posiada 144 strony.
Każda strona jest inna, wyjątkowa.
Poniżej kilka stron :)


"ABC mojego stylu" to coś dla każdej z nas :)
Idealna dla każdej dziewczyny/kobiety.
Zawiera również 144 strony z ciekawymi sentencjami.
Jest bogata w różnego rodzaju "zadania" oraz kolorowanki.
Ma kolor różowy - zarówno okładka, jak i w środku :)
Na wstępie książka posiada również informacje o autorze.
Poniżej kilka stron.


Zapraszam wiec do odwiedzenia strony wydawnictwokaktus.pl/ :)

Zapraszam na moje strony:

21 komentarzy:

  1. Sounds like a great read. Thanks for sharing.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne książki na marcowe popołudnia ze zmienną pogodą!!

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/03/maa-czarna.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wydają się być bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wyglądają intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury i dobrego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książeczki wydają się świetne! Strasznie lubię takie ,,odstresowywacze" :)) Pozdrawiam

    http://www.fit-ashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś tego typu książki nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zielone to część różańca? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te ksiązki i postanowiłam, ze kiedyś na pewno je kupię!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te książki, są genialne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy to coś dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnej, ale może warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że bardzo modne są takie nowatorskie książki :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. też te książki kojarzyły mi się z takimi dla dzieci ale nawet mogłabym znaleźć coś dla siebie

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wydane książki. Z pewnością wciągające lektury. Rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te książki to mnie bardzo ciekawią :) Masz super paznokcie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiły mnie te książki. Lubię czasami przeczytać książki o luźnej tematyce.;)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)