piątek, 26 lutego 2016

Soczysta Malina


Owocowy peeling do ciała? Kocham takie! <3

Uwielbiam wszelkiego rodzaju takie cudeńka do skóry całego ciała, a ten pochodzi ze strony Strefa Urody (klik), zaś o firmie dowiedzieliście się z poprzedniego postu (klik), w którym mowa o paletce cieni :)

Soczysta malina - czyli Cukrowy Peeling do ciała - jest to produkt polski, co w niektórych kosmetykach bardzo sobie cenie - dlatego, że "cudze chwalimy, zaś Swego nie znamy".


Opis:
Cukrowy peeling do ciała o zapachu SOCZYSTEJ MALINY to idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry.
Peeling został wzbogacony o OLEJ WINOGRONOWY o właściwościach nawilżających, regenerujących i przeciwstarzeniowych. Peeling skutecznie wygładza, zmiękcza i odnawia naskórek, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę. Intensywny zapach soczystej maliny poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie.

Efekt
Podaruj swojej skórze owocową pielęgnację i uczyń swoje ciało pięknym, pachnący, zmysłowym i bardzo apetycznym.


Ode mnie:
Jest cudowny pod względem zapachu, jak również działania. Idealnie dba o skórę, nadając jej niesamowitą miękkość i zapach.
Słoiczek ma szeroki otwór, co pozwoli na całkowite wydobycie produktu.
Jest to polski kosmetyk.
Waga to 200 g - czyli standardowy jak na tego typu peelingi.
Piękna grafika przyciąga oko.
Jestem bardzo zadowolona po tygodniu stosowania! :)


Możecie go kupić TUTAJ!


Dodatkowo otrzymałam próbki powyższego balsamu do ciała - jest również bardzo skuteczny i intensywnie nawilża skórę ciała :)


Pamiętajcie również o tym, że specjalnie dla Was został wygenerowany kod rabatowy 10 % na zakupy w Strefie Urody (klik) o treści:

LOCASTRICA

Kod ważny do końca marca.

PS.: Klik w linki! :)

Zapraszam Was również na moje strony:

31 komentarzy:

  1. Pewnie pięknie pachnie :)
    Poklikałam:)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć linki w moim poście, byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten peeling wyglada cudownie! :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy post !
    prześliczne zdjęcia
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity!!! Musze sobie zakupić peeling do ciała, bo czuję, że mój balsam nawet nie wchłania się w głębsze warstwy skóry. CZas na zrzucenie skóry po zimie hehe :-)
    Dziękuję za zamieszczenie linku, własnie go odwiedziłam...
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie musze mieć ten produkt :0 świetny post :0 powchodziłam w linki i banery, możesz się odwdzięczyć tym samym :)
    poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The peel sounds really good. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam peelingi z Bielendy! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo zaciekawił mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda super :) świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. They seem great products. I didn't know them. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę go mieć! :) Poluję na niego od kilku miesięcy, przekonałaś mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice blog, like it! :) I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh that peeling looks lovely

    OdpowiedzUsuń
  17. Peeling musi być bardzo fajny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten peeling wydaje się świetny :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam peeling z tej firmy jest moim ulubionym kosmetykiem, do którego lubię wraca jak mi się skończy.
    Piękny naszyjnik :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice read. Check out my Best Of Fashion Week article featuring AW16 runway hair and beauty trends!
    Kisses xo | From Aliona With Love 

    OdpowiedzUsuń
  21. zapach pewnie nieziemski
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ten peeling wygląda rewelacyjnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda tak obłędnie, że aż ciężko mu się oprzeć. I do tego te maliny. Zapach musi być niesamowity. Kiedyś bardzo często sięgałam po te peelingi i pamiętam, że nie miały sobie równych.

    OdpowiedzUsuń
  24. peelingu nie używałam, ale mam masło do ciała z tej serii i uwielbiam ten zapach, pachnie jak mamba malinowa ♥ kliknięte

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  25. peelingu nie używałam, ale mam masło do ciała z tej serii i uwielbiam ten zapach, pachnie jak mamba malinowa ♥ kliknięte

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)