środa, 10 lutego 2016

sephora



Dzisiaj chciałam Wam "przedstawić" moje nowości zakupione w drogerii Sephora. Nigdy wcześniej nie robiłam tam zakupów, aż do niedawna :)


Niektóre ceny kosmetyków/perfum są tam wygórowane, jednak można znaleźć coś na każdą kieszeń.
Ja osobiście kocham nowe kosmetyki, nowe zapachy w mojej łazience, dlatego tym razem zakupiłam następujące rzeczy:


Mydełko o zapachu truskawkowym - po prostu mega! Zakochałam się w nim "od pierwszego wejrzenia". Jest bardzo fajnie, ładnie się pieni i pozostawia truskawkową nutę zapachową na rękach :)


Pomadka Kiss Me Balm - nadaje delikatnego koloru naszym ustom. Jest wygodna w użyciu i ma delikatny zapach. Bardzo fajnie również dba o usta - co jest dla mnie bardzo ważne (szczególnie przy zmiennej pogodzie) :)


Maseczka do ust różana - bardzo fajna, przyjemna w użyciu. Nigdy wcześniej jej nie stosowałam, jednak po pierwszym razie jest dla mnie również genialna. Przyjemny delikatny różany zapach, który utrzymuje się długo na ustach, świetnie dba o nie - nawilża, wygładza, odżywia :)


Maseczka złuszczająca i oczyszczająca pory - jeszcze jej nie używałam wiec nie mogę wypowiedzieć się o niej nic. Czy któraś z Was ją stosowała? Jeśli tak, to jakie były Wasze odczucia po jej użyciu? :)



Do całości zakupów otrzymałam paletkę cieni w formie próbek - bardzo fajny prezent :)


Moje strony:

21 komentarzy:

  1. Nie spotkalam się jeszcze z próbka paletki cieni, ciekawa alternatywa :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawiło mnie to mydełko. Wygląda pięknie i na pewno tak samo pachnie ;) Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny dodatek do zakupów ci dali :) ciekawa jestem tego balsamu do ust ")

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej to mydełko wygląda bardzo fajnie :) Też nigdy nie robiłam zakupów w "Sephorze"... chyba muszę tam zajrzeć :)

    Buziaki
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, to mydełko o zapachu truskawki <333
    -----------------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te Twoje zakupy a próbki cieni genialne :) Te truskawkowe mydełko bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy w sephorze nic nie kupiłam :P co powiesz na wspólną obserwację? :) http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłaś mnie na mydełko.:d
    Wygląda ślicznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiss me mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta pomadka! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Używam tej pomadki i bardzo ją polecam :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydełko jest super :D !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oja, wszystko wydaje się super, ale najlepsze jest chyba mydełko i pomadka :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post!
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki :)
    Wydają się dobrej jakości :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W sephorze są na prawdę fajne rzeczy no i przede wszystkim dobrej jakosci ;)
    Zparaszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)