wtorek, 23 lutego 2016

Makeup Revolution - Strefa Urody


Cienie Revolution, jakoś wpadły mi w oko podczas wizyty na jednym z blogów. Bardzo mi się spodobały i stwierdziłam - muszę je mieć. Oczywiście niekoniecznie takie jak tam widziałam, ale jakieś inne :)

Podczas, gdy okazało się, że moja współpraca ze Strefą Urody (klik) dobiegła pozytywnego skutku znalazłam taką paletkę. Było ich tam bardzo dużo, jednak ta urzekła mnie swoją główną grafiką :)


Czyż nie jest śliczna? 


Opis:
Paleta 18 cieni w neutralnych odcieniach. Połączenie 6 odcieni matowych (cienie okrągłe) oraz 12 błyszczących (cienie prostokątne). Cienie mają świetną pigmentację oraz odpowiednio miękką formułę, dzięki czemu lekko rozprowadzisz je na powiece.
Paleta zamknięta w eleganckiej, czarnej kasetce, zawiera dwustronną pacynkę oraz duże lusterko.


Ode mnie:
Jak widać - paletka ma śliczne żywe kolory oraz duże lusterko.
Jest 6 cieni matowych (okrągłe) oraz 12 cieni błyszczących (prostokątne).
Bardzo łatwo rozprowadzają się na powiece.
Opakowanie, czyli pudełko, jak już pisałam wyżej ma świetną grafikę, która przyciąga oko, zaś opakowanie główne jest plastikowe, lecz bardzo solidne.
Bardzo łatwo się otwiera.
Pierwszy raz trawiłam na tak genialną paletkę :)


Możecie ją kupić TUTAJ!


Pamiętajcie również o tym, że specjalnie dla Was został wygenerowany kod rabatowy 10 % na zakupy w Strefie Urody (klik) o treści:

LOCASTRICA

Kod ważny do końca marca.

PS.: Klik w linki! :)

Zapraszam Was również na moje strony:

56 komentarzy:

  1. Miałam ja w rękach,ale nie kupiłam. I żałuje :) następnym razem ja kupie.
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra ma kolory.. co prawda nie wszystkie na co dzień, ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: fabulous makeup. Original. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the color dear <3

    http://glampond.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy post!
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie już samo opakowanie wygląda bardzo zachęcająco. Całkiem fajne zestawienie kolorystyczne, w szczególności te maty. Muszę w końcu skusić się na jakąś paletkę makeup revolutio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, wiosenno-letnie kolorki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paleta prezentuje świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie jest świetna :D też bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą paletą :) Super jest :) Aż zerknęłam, w jakiej cenie ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obs za obs? jeśli tak to odpowiedz u mnie w komentarzu :)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są świetne i do tego to opakowanie :) Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! jakie kolorki :O


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, miły dla oka. Pozdrawiam i zostaję na dłużej.


    michalinaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku myślałam że to książka :D
    Świetnie się prezentuje ta paletka , no i naszyjnik również niczego sobie ;)

    Ps.Zapraszam również do siebie i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, za pierwsze trzy miejsca trzy różne nagrody :) Pozdrawiam i przesyłam buziaki, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful bold shades!
    Would you like to follow each other dear?

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ma świetne kolory! A opakowanie faktycznie rzuca się w oczy :D



    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. The palette is so pretty!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow fantastyczne kolory, takie nasycone, wyraźne, wiosenne <3
    sama chętnie taką paletkę bym sobie sprawiła :)

    27,90 zl
    dzięki za kliki u mnie :*

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka ma świetne żywe kolory! :) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paleta jest świetna! :)
    Ma naprawdę zachwycające kolorki :)
    Zapraszam:
    Mój blog♥
    Klikniesz w banner z CNDirect oraz w linki z przedostatniego postu? Będę bardzo wdzięczna! Jeśli się spodoba zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne kolory sa ! :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Es una paleta preciosa!!besos

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolorki i bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kolory! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Paletka zawiera bardzo ciekawe kolory i sama w sobie jest dość elegancka wiec swietnie będzie wygladała na toaletce :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie, zachęcam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ochotę wypróbować tę paletę ;) Samo opakowanie jest niesamowicie kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. fab colors this palette
    I posted a new review, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    <<< Pamela Soluri fashion blogger >>>
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję współpracy! Paleta ma przepiękne kolorki! Ja jednak w swoim wieku preferuję coś delikatniejszego ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  31. Paletka ma idealne kolory, i świetnie wygląda! Moją kolejną paletką z pewnością będzie ta :)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Niektóre kolory są bardzo odważne, ciekawe jak prezentują się na skórze

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely blog <3

    Followed you, would love if you could follow back, Have a Good day xx

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna paletka :) Jak na razie mam wystarczająco palet, chociaż... czasem niektórych barw mi brakuje.
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Looks really nice! xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna paletka :)

    Zapraszam do siebie : blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka i naszyjnik bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka świetna *.* Muszę sobie taką kupić :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mega jest ta grafika, uwielbiam meksykańskie klimaty:) Kolory paletki również super dobrane, no może oprócz tego neonowo zielonego. Ale może spiszę się jako eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
  40. I love it!!!
    Really cool and amazing!!!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2016/02/these-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  41. większość zestawionych kolorów niezbyt dla mnie, niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow!Gorgeous shades!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  43. It looks amazing, especially the skull candy cover. Thanks for stopping by!


    S.
    http://subhamrai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna grafika i śliczne kolory <3
    Obserwujemy ;)
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/2016/02/mellodyjki-lutego-mellody.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog :) Dodaje do kręgów :)
    Zapraszam do mnie: TEKST


    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing palette! ;)

    http://pixiethe90s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne ;)
    Obserwuje bloga ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/03/tshirt-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  48. these are very nice colours!

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  49. Great palette.... wonderful vibrant colours!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)