sobota, 13 lutego 2016

douglas


W poprzednim poście prezentowałam Wam zakupy w drogerii Sephora, zaś dzisiaj chce Wam pokazać moje zakupy w innej drogerii, która również ma duże ceny, lecz tak jak w poprzedniej znajdzie się coś na każdą kieszeń - a dokładniej - Douglas :)



Pomadka do ust EOS różowa - zapach truskawkowy. Jest genialna! Zawsze chciałam ją mieć w swojej kosmetyczce! Wygodna w użyciu - opakowanie w formie kuleczki, intensywnie dbająca o kondycje ust (nawilża, wygładza, odżywia itp.) - dla mnie bomba! A Wy? Miałyście ją kiedyś?


Jakiś czas temu prezentowałam Wam kosmetyki, które otrzymałam od firmy Stara Mydlarnia (klik). Teraz zakupiłam żel do kąpieli o zapachu magnolii - jest obłędny!  Zapach utrzymuje się bardzo długo, jest intensywny - lecz do wytrzymania. Dodatkowo jest on w szklanej buteleczce, zamykany na korek - co bardzo mi się podoba ze względu na oryginalność :)


Olejek do kąpieli również produkcji firmy Stara Mydlarnia (klik). Zapach drzewa pomarańczowego. Po dodaniu do wody nawilża i odżywia skórę. Zapach pozostaje na ciele i utrzymuje się również bardzo długo. Stosuje go na przemian z powyższym żelem i tak jak on - znajduje się w szklanej buteleczce zamykanej na korek :)


A na samym końcu - gąbeczki do makijażu. Są uniwersalne, można je stosować do pudru, podkładu. Są delikatne dla skóry - co bardzo sobie w nich cenie :)

Moje strony:

27 komentarzy:

  1. Najbardziej zaintrygowały mnie te żele ;) no i Twoja opinia tym bardziej mnie zachęciła ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Te żele do kąpieli wyglądają przecudnie :) Fajne buteleczki :) Mam ochotę na te pomadki EOS, widzę je dosłownie wszędzie i coraz bardziej mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy ;) Osobiscie jestem bardzo ciekawa tych olejków do kapieli ;)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post. I have the same EOS lip balm and i love it <3
    xoxo
    Keep in touch
    ***MY NEW POST***

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, nigdy nie widziałam tych olejków do kąpieli, poczytam o nich i może zakupie ? :p
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna planuję zakup eos. :)
    Podobno są cudowne :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    Mój blog
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice post! I have the same EOS lip balm and i love it!

    OdpowiedzUsuń
  8. EOS *,*
    Te buteleczki ślicznie wyglądają :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Choruję na produkty ze Starej Mydlarni, ale nigdy nie mogę się zdecydować co wziąć i wychodzę ze sklepu bez niczego. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy. Pomadki EOS jakoś mnie nie ciekawią, ale reszta bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tego balsamu z eos :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam produkty eos, mam kilka jajeczek w swojej kolekcji ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Eos najlepszy! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, uwielbiam EOSy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  15. Eos hit! :)
    Jestem ciekawa jak pachną te żele, szczególnie o zapachu magnolii, wyglądają super :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne rzeczy :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel i olejek do kąpieli mają przepiękne opakowania. Fajna odmienność od tych tradycyjnych plastikowych opakowań. Zapachy również bardzo mnie kuszą. Natomiast o pomadkach słyszałam już wiele skrajnych opinii, ale sama nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gąbeczki do makijażu mnie zaciekawiły :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie nie przepadam zbytnio za tymi gąbeczkami:(
    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pomadki z EOS są przeurocze :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka EOS chodzi za mną od dłuższego czasu, mimo bardzo dobrych opinii nie mogę przekonać się do jej kupna. Może nadejdzie ten dzień, kiedy stwierdzę, że to czas i pora na próbę tej pomadki. :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe rzeczy kupiłaś :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Olejki wydają się bardzo fajne :) Ile mniej więcej kosztują i czy można je dostać stacjonarnie w różnych miastach ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) moooonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek kosztował okolo 25 zł, żel do kąpieli okolo 20 zł, a dostać je można w każdej drogerii Douglas :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)