środa, 3 lutego 2016

cat glasses and boots

Dziś przychodzę do Was z moimi nowymi okularkami w kształcie kocich oczu oraz nowymi botkami, które kupiłam na stronie merg.pl.
Jeśli chodzi o buty, są one mega wygodne oraz cieplutkie. W środku znajduje się przyjemne w dotyku, mięciutkie futerko. Jestem nimi zachwycona! Idealnie nadają się na wiosnę i jesień - a właśnie teraz taka pogoda :)
Jeśli chodzi o stylizacje, jest ona prosta - na co dzień. Takie ubiory lubię najbardziej!
A co do okularków - bardzo chciałam co innego - inne oprawki, nie takie jak zawsze - zwykłe, prostokątne, plastikowe, bądź metalowe - inny kształt i właśnie takie wybrałam. Myślę, że nie jest mi w nich najgorzej :)

A Wy co o tym myślicie?

Zapraszam do oglądnięcia zdjęć! :)


Bluza - sinsay | Spodnie - house | Buty - merg.pl | Okulary - OLX

Moje strony:

19 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! <3 Mam taką samą bluzkę. A buty cudowne! Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne okulary ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyglądasz ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. (kom/kom? :) )

    super okulary
    naprawdę ci pasują!
    pozdrawiam i zapraszam:
    http://noeese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wygląd :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Las gafas son preciosas!!besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna codzienna stylizacja. Super okulary,bardzo ładnie w nich wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary boskie!!!
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okularki są genialne! Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne okulary! Pasują ci idealnie :) Poza tym fajna bluza ;)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your great outfit :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)