wtorek, 26 stycznia 2016

Pink sweatshirt and cherries


Dziś przychodzę do Was z milusią różową bluzą oraz złotym naszyjnikiem z zawieszką w kształcie wiśni :)

Bluza idealna jest na teraźniejszą zimę. Jest bardzo cieplutka i miła w dotyku. Na kapturze ma naszyte uszka - nadaje to fajnego wyglądu :)
Naszyjnik otrzymałam od firmy BornPrettyStore. Jest bardzo delikatny oraz pasuje do większości stylizacje z racji swojej wielkości.
Podoba Wam się całości?

A i pamiętajcie również o tym, że jak zastosujecie kod MZat10 na stronie BornPrettyStore macie 10 % rabatu! :)


Bluza - sinsay | Bokserka - sinsay | Spodnie - H&M | Buty - allegro | Naszyjnik - BornPrettyStore

Moje strony:

31 komentarzy:

  1. Śliczny ten wisiorek :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, nie pytaj mnie o obserwacje skoro już to robimy ;)

      Usuń
  2. Śliczna bluza, posiadam podobną w szarym kolorze. Jakiego używasz tuszu? Masz piękne rzęsy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! używam L'Oréal Paris Telescopic :)

      Usuń
  3. Bluza cudo :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta bluza- na pewno bardzo ciepła. Zapraszam na nowy post: http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten wisiorek chyba będę polowała na podobny hah :)
    Zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale urocza bluza! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza.
    Moja siostra ma bardzo podobną tylko że z New Yorker.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your outfit as a whole is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny wisiorek:) U Ciebie jeszcze zima, a u nas już czuć wiosnę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie bluzy na zimowe wieczory <3

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uszka na kapturku są słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza ta bluza! już od jakiegoś czasu na taką poluję, tylko w odcieniach brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka urocza bluza ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely sweater!! And i love your necklace :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluza :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. taka milusia, pluszowa bluza świetna ! też taką chcę i ten kolor *.* Łańcuszek też mi się bardzo podoba ;D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bluza jest urocza, a zdjęcia w zimowej scenerii świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny naszyjnik! Uwielbiam takie pluszowe bluzy - szczególnie by mi się przydała, bo jestem straasznym zmarzluchem!
    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)



    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia bardzo ładne i naszyjnik także ;) A co do ''bluzy'' to nie mój kolor, ale musi być cieplutka ;)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Totalnie urocza bluza, naszyjnik jest śliczny. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)