poniedziałek, 18 stycznia 2016

iwos


Witajcie! Jak Wam leci styczeń? Mnie bardzo szybko! Na wszystkie egzaminy został mi tylko jeden z mechaniki, ale myślę, że spokojnie go zdam :) Na tym weekendzie miałam aż 4 zaliczenia i wszystkie na pozytywnie. Jestem szczęśliwa, bo będę miała więcej czasu wolnego, oczywiście zostaje jeszcze praca :)

Dziś przychodzę do Was z produktem, jaki otrzymałam od firmy iwos.pl. Jest to Serum do twarzy dla skóry wrażliwej (klik).


Na opakowaniu napisane jest wszystko w języku rosyjskim, a niestety nie znam go, lecz w tym mogłam liczyć na rodziców ;)

Serum do twarzy. Cera wrażliwa - Natura Siberica

Serum działa uspokajająco na skórę, przeciwdziała pojawieniu się podrażnień, zmiękcza i nawilża.
Olej cedrowy jest bogatym źródłem witamin i kwasów tłuszczowych, dzięki czemu skóra zyskuje odpowiedni poziom nawilżenia i ochrony przed utratą wody. 

Wyciąg z korzenia różeńca górskiego działa przeciwstarzeniowo, przeciwrodnikowo. Zwiększa zdolność komórek skóry do obrony, chroni przed alergicznymi reakcjami skóry. 

Wierzbownica alpejska nawilża skórę, a rumianek i wiązówka tonizują, normalizują i zwiększają naturalną zdolność skóry do obrony przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Sposób użycia:
Kilka kropel serum nałożyć na skórę przed aplikacją kremu.

NIETESTOWANE NA ZWIERZĘTACH

Serum można zakupić tylko w sklepie internetowym iwos.pl.


Ode mnie:
Produkt jest bardzo intensywny, jedno naciśniecie pompki wystarczy na twarz oraz szyję.
Stosuje go zawsze pod podkład/puder.
Serum sprawia, że moja skóra staje się delikatna - miękka w dotyku, nawilżona i wyrównał się jej koloryt.
Używam go od ponad tygodnia - jest idealny dla mnie i zakupie go jak tylko mi się skończy.
Kolor jest delikatnie kremowy.
Opakowanie jest estetyczne, a grafika stonowana, przyjemna dla oka.

Zachęcam do zakupu, a produkt znajdziecie TUTAJ



Zapraszam Was również na moje strony:


oraz do obserwacji bloga! :)

24 komentarze:

  1. Zachęcający kosmetyk i również jego opakowanie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużym plusem jest to, że nie był testowany na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja, a produkt się wydaje ciekawy przetestowania :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie bardzo praktyczne a produkt wydaje się bardzo wydajny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdpowiedzUsuń
  6. Plus, że nie testowany na zwierzętach :)

    http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam odżywkę tej marki i była super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt :) Zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się przydać na mroźne dni, bo skóra jest wysuszona :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nowy post <3
    bitherphobia.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review. Thanks for stopping by!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym produktem. Na pewno więc jeszcze zajrzę na stronę sklepu i trochę poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny produkt :) Zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny produkt :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie stosowałam, więc wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kosmetyki Natura Siberica. Kiedyś używałam jakiejś odżywki do włosów chyba z tego i była świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome! Literally enjoyed this post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszłam o tym produkcie i wydaje mi się ciekawy, jednak jak na razie wystarczają mi produkty z U20 :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt! :)
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszała o tym produkcie:) wydaje się ciekawy
    obserwuję jako #502, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)