piątek, 15 stycznia 2016

InfoPlus24




Po tytule nie bardzo można uwierzyć, że chodzi o kosmetyki, lecz tak - dziś recenzja dwóch kosmetyków właśnie od firmy infoplus24.pl.



WODA MICELARNA DO CERY NACZYNKOWEJ Z KOMÓRKAMI MACIERZYSTYMI

Oczyszcza i pielęgnuje skórę naczynkową, ze skłonnością do zaczerwienienia i podrażnień:
1. skutecznie oczyszcza skórę twarzy, usuwa makijaż nie wywołując podrażnień
2. poprawia ogólną kondycję skóry, wzmacnia strukturę jej poszczególnych elementów
3. wzmacnia i zwęża naczynia krwionośne, uszczelnia ich ściany
4. zmniejsza zaczerwienienia
5. nawilża skórę

nie zawiera parabenów
przebadana dermatologicznie

Sposób użycia:

Nanieść na płatek bawełniany i przy jego pomocy oczyścić skórę twarzy.

Dzięki zawartości Citrustemu pozyskiwanego z komórek macierzystych pomarańczy, zwiększa ekspresję genów odpowiedzialnych za poprawę struktury matrycy pozakomórkowej, czyli reorganizuje i przywraca gęstość strukturze skóry właściwej zwiększając syntezę składników tworzących matrycę pozakomórkową. Poprawia się ogólna kondycja skóry, wzmacnia struktura jej poszczególnych elementów.

Poprawia kondycję naczyń krwionośnych, uszczelnia je i zwężą dzięki zawartości ekstraktów z liści miłorzębu japońskiego (Gingko biloba) oraz kasztanowca zwyczajnego (Aesculus hippocastanum).
Humektanty zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie.


Ode mnie:
Kosmetyk ten jest bardzo intensywny jeśli chodzi o skórę naczynkową. lecz bardzo delikatny.
Naczynka stają się uszczelnione, mniej widoczne.
Zapach produkty przypomina zapach pomarańczy.
Bardzo łatwo się go stosuje. U mnie miał zastosowanie również do demakijażu twarzy.
Opakowanie zawiera 500 ml wody micelarnej.
Dostępny jest tylko w aptece.

O produkcie możecie również poczytać TUTAJ, lecz wszystko napisałam powyżej.


LE’MAADR A GLIKOLOWY 15% PEELING

Specjalistyczny preparat z 15% kwasem glikolowym zapobiegający i likwidujący objawy starzenia się skóry
1. Efektywne działanie złuszczające powierzchniowej warstwy rogowej naskórka
2. Wspomaga odnowę i regenerację skóry właściwej poprzez pobudzanie aktywności fibroblastów
3. Zmniejsza głębokość zmarszczek

przebadany dermatologicznie
nie zawiera parabenów

Sposób użycia:
1. Przed nałożeniem preparatu na twarz zrób test: zastosuj na skórę za uchem.
2. Preparat nakładać na suchą i czystą skórę, omijając okolice oczu.

Najlepsze efekty uzyskuje się stosując produkt przez 2-3 tygodnie. Przez pierwsze 2-3 dni najlepiej wieczorem nałożyć cienką warstwę preparatu i pozostawić ją na skórze na 5 minut. Następnie zmyć płynem micelarnym Le’Maadr lub wodą. Stopniowo wydłużać codziennie czas aplikacji do 15 minut. Po zmyciu preparatu nałożyć krem nawilżający. W ciągu dnia pod makijaż zastosować krem z wysokim filtrem SPF.

W czasie stosowania preparatu może się pojawić lekki rumień, uczucie mrowienia i delikatnego pieczenia. Złuszczenie skóry następuje po kilku dniach, jest uzależnione od typu i rodzaju skóry. Serię zabiegów można powtarzać 2-3 razy w roku.
Nie stosować przy aktywnym trądziku pospolitym, przy zmianach ropnych, rozszerzonych naczynkach, cerze alergicznej, na skórę podrażnioną promieniami słonecznymi, po depilacji woskiem i zabiegach elektrolizy. Jeśli pojawi się silne podrażnienie skóry należy przerwać stosowanie preparatu.


Ode mnie:
Peeling jest przyjemny, delikatny dla skóry twarzy.
Po zastosowaniu skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku.
Produkt z konsystencji nie przypomina peelingu, lecz krem.
Jest intensywny.
Oczyszcza skórę.
Jeszcze nie jestem w stanie dokładnie określić, czy wygładza zmarszczki ze względu na to, iż stosuje go dopiero od około tygodnia, lecz zauważyłam delikatne zmiany na czole.

O produkcie możecie również poczytać TUTAJ, lecz wszystko napisałam powyżej.


13 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę płyn micelarny z Garnier. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis!
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten micel, tyle że nie do cery naczynkowej i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja, zachęciłaś mnie :) Zwłaszcza na ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, ale wyglądają tak aptecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja tytuł nie daje do rozumienia, że chodzi o kosmetyki XD
    Zawsze chciałam wodę/płyn micelarny użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nic o tym nie słyszałam, mam pierwsze informacje i muszę przyznać, że produkt mnie zaciekawił :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o nich :D Wyglądają świetnie karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mnie, już nie mogę patrzyć na moją czerwoną twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. hej świetny wpis i zdjecia, może zajrzysz tez do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczelam pisac bloga i bede wdzieczna za jakakolwiek pomoc:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)