wtorek, 5 stycznia 2016

Hair care


W dzisiejszym poście przedstawię Wam moją pielęgnację włosów od samego początku, czyli przed myciem, samo mycie oraz po myciu :)



ALOEVIT PŁYN DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW ODŻYWCZO – WZMACNIAJĄCY

Aby zapewnić prawidłową pielęgnację włosów zostały połączone naturalne składniki aktywne. 
Naturalny ekstrakt z łopianu, który  intensywnie pielęgnuje skórę głowy,  reguluje wydzielanie sebum, jest silnym przeciwutleniaczem. 
Został połączony  z naturalnym ekstraktem z aloesu, który nawilża i rewitalizuje skórę głowy, wpływa pozytywnie na stan cebulek włosowych. Ogranicza wypadanie włosów i pobudza ich wzrost.

Formuła preparatu:
1. olej z nasion róży bogate źródło kwasów omega 3  i omega 6,
2. olejek cedrowy o działaniu przeciwłojotokowym,
3. olejek z szałwii muszkatołowej,  który usprawnia krążenie, dzięki czemu zapobiega wypadaniu włosów.
4. kompleks niezbędnych włosom i skórze witamin  A, E, F, H, B5.

Specjalna kompozycja witamin i substancji aktywnych:
1. naprawia włókno włosa, przyspiesza jego odbudowę i opóźnia procesy starzenia,
2. zapewnia odpowiedni poziom nienasyconych kwasów tłuszczowych, których niedobór może powodować zapalenie skóry głowy i łysienie,
3. sprawia, że możesz stosować Aloevit na włosy wymagające profesjonalnej regeneracji i wzmocnienia.

Sposób użycia: 
Dbając o prawidłowy stan włosów stosować Aloevit 2-3 razy w tygodniu. Nanieś niewielką ilość preparatu na włosy i skórę głowy. Delikatnie wmasować. Pozostawić na 5-10 minut. Zawsze po zastosowaniu preparatu umyć włosy.

Zapach jest bardzo przyjemny - ziołowy.
Stosuje Aloevit zawsze przed umyciem włosów.
Butelka jest szklana, bardzo prosta, ale estetyczna i przyjemna dla oka.
Jest to produkt ziołowy.
Wygodny w użyciu i niezwykle proste nakładanie.


Szampon, o którym możecie poczytać TUTAJ. Kupiłam go w sklepie ziołowym, ponieważ jest bardzo dobry i dba o włosy, co jest dla mnie cenne. Pierwszy, który otrzymałam od firmy skończył się, a nie chciałam zmieniać go na żaden inny, przed zakończeniem mojej kuracji włosów.


O tej odżywce również możecie poczytać w tym samym poście co szampon (klik). Również skończyła mi się i nie chciałam jej zmieniać. Jest naturalna (ziołowa) i bardzo dobrze dba o włosy, a w szczególności o moje końcówki. Stosuje ją zawsze w połączeniu z szamponem powyżej :)


FLUID NA ROZDWOJONE KOŃCÓWKI Z OLEJKIEM ARGANOWYM - MARION

Silnie skoncentrowany fluid bez parabenów, chroni przed rozdwajaniem końcówek i skutecznie zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją.

Olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert  pomaga zapewnić suchym i łamliwym końcówkom włosów 7 efektów:
1. intensywnie odbudowuje
2. przywraca piękny połysk
3. odżywia i regeneruje włosy od wewnątrz (2 w 1)
4. wzmacnia i nawilża
5. nadaje miękkość
6. wygładza

Ma bardzo przyjemny zapach, lecz nie potrafię go do niczego porównać :)
Wygodna pompka pozwoli na zaaplikowanie odpowiedniej ilości preparatu.
Wystarczy tylko jedna kropla, aby zapewnić końcówkom włosów wygładzenie.
Posiada aż 50 ml.
Buteleczka jest plastikowa, grafika bardzo prosta i przyjemna. Świetnie leży w ręce.


A czy Wy, stosujecie któryś z powyższych produktów?


Zapraszam Was również do odwiedzenie moich kont na:


oraz do obserwacji bloga :)

30 komentarzy:

  1. Ciekawy post, chętnie pokuszę się na szampon ziołowy, bo moje włosy są bardzo zniszczone, i działają na nie chyba tylko napary i płukanki ziołowe. Fluidu z Mariona używam już od miesiąca, muszą przyznać że się sprawdza. Na zakupach będę już wiedzieć, za czym się rozglądać, zamiast pytać obsługe, która poleci mi najdroższą, nie zawsze skuteczną rzecz. ;)

    Blog Hachi - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawią mnie produkty Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z nich nie miałam, pora wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy to z natury "sianko", doprowadzić je do stanu mniej - więcej przyzwoitego graniczy z cudem nad Wisłą. Stosuję odżywkę i serum Marion, głównie po to, żeby móc rozczesać włosy po myciu. Są doskonałe, jak dla mnie o niebo lepsze od GlisKura.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że dbasz o włosy. Ja używam tylko odżywki i olejku ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne recenzje :) Bardzo zainteresował mnie ostatni produkt :) Ostatnio mam problemy z końcówkami. Chyba muszę się wybrać do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I visit New posts :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też właśnie używam tego szamponu z Fitomedu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe produkty :D

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice products!Lovely photos ♡

    Have a nice holiday xx Love from Slovakia ~
    ♡ la vie est la petite licorne ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już recenzje tego szamponu na innym blogu, jest świetny! :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham z Mariona olejek arganowy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja polecam szampony z garniera :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety jak dla mnie każdy produkt jest nowością

    ______________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę ciekawe produkty:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujące produkty. Nigdy ich nie używałam, ale może się skuszę *.*
    zapraszam:
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ziołowe produkty. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli dobrze pamiętam to nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale chyba skuszę się na wypróbowanie tego ziołowego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. This is truly awesome! Thanks for sharing. :)


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. spotkałam się z tymi produktami w drogeriach lecz nie kupowałam ich :>
    jeśli chodzi o mnie to zostaję wierna ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam już kilka produktów do włosów z Marion, ale mi niestety sie nie sprawdziły. ;/

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh I don't know these brands, they seems to be good !

    http://clothespaper.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampon ziołowy ciekawa propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja pielęgnacja włosów wygląda bardzo podobnie :) Również uwielbiam produkty z Fitomedu :) Tylko Marion zamieniłam na jakiś inny, nawet nie pamiętam nazwy, ale tez mi się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)