sobota, 30 stycznia 2016

Gray and silver cat


Zima, gdzie ona jest? Niestety zamiast tego przywitała nas już wiosna, a przecież dopiero koniec stycznia?!

Jednak ja przychodzę do Was ze zdjęciami jeszcze w porze zimowej :) Robiłam je już jakiś czas temu, jednak miałam bardzo dużo pracy i nie było czasu ich tutaj wstawić.
Na sobie mam szara, szeroką bluzę, czarne spodnie oraz buty, które mogliście zobaczyć w poprzednim poście oraz srebrny łańcuszek z kotkiem, który otrzymałam od firmy BornPrettyStore.
Podoba Wam się całość? :)

Pamiętajcie również o kodzie zniżkowym na aż 10 % - MZAT10 ! :)


Bluza - sinsay | Spodnie - H&M | Buty - allegro | Naszyjnik - BornPrettyStore

Moje strony:

25 komentarzy:

  1. Piekny minimalistyczny ❤️

    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous! You look lovely dear!
    ...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor pomadki i buty-rewelacja!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz kolorki ^^ Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łańcuszek śliczny ^^ taki delikatny ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Casualowo, ale bardzo fajnie. :D Sama najczęściej chodzę w takich zestawach kolorystycznych. Wisiorek cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie z pozoru proste, ale bardzo efektowne! Wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia, świetna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Que fotos mas bonitas!!besos

    OdpowiedzUsuń
  10. ladne zdj i świetny makijaż. bardzo mi sie podoba twoja bluza.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja usta dzisiaj wyjątkowo przyciągają spojrzenia. I te oczy. Ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. usmiechnij sie! :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te zdjęcia a szczególnie tło jakie wybrałaś.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zima w tym roku była bardzo krótko
    Śliczne zdjęcia
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, no i zdjęcia :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwacja za obserwację ?
    Zacznij moja-pasja2.blogspot.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)