poniedziałek, 11 stycznia 2016

Eyelash conditioner - RevitaLash Advanced


Dziś w poście o efektach odżywki do rzęs RevitaLash Advanced (klik).

Mój wcześniejszy post odnośnie tego możecie przeczytać TUTAJ :) Znajduje się tam historia powstania kosmetyku i inne przydatne informacje.


A więc nadszedł koniec tego wspaniałego serum do rzęs. Dlaczego wspaniałego? Moje rzęsy stały się grubsze, gęstsze i mocniejsze - choć jedna raz na jakiś czas rzęska mi wypadnie, ale to chodzi tutaj o coś innego :)

Odżywka wystarczyła na ponad miesiąc użytkowania dzień w dzień. Była bardzo łatwa w aplikacji. Stosowałam ją zawsze na noc, ponieważ czytając dołączoną do opakowania ulotkę było napisane, że wskazane jest używanie właśnie na tę porę dnia.
Niezwykle intensywna, trwała odbudowa rzęs, a przy okazji niezwykle prosta.



Efekt przed zaczęciem aplikacji niestety nie został przeze mnie uwieczniony na zdjęciu. Jednak mogę napisać śmiało, iż długość moich rzęs zwiększyła się o około 2,5 - 3 [mm]. Nie wiem czy to dużo czy mało, jednak jestem bardzo zadowolona.
Poza tym stały się one podkręcone (w górę oczywiście :)).


Przypomnienie składu formuły:
Skład najnowszej formuły RevitaLash ADVANCED zawiera opracowane przez zespół doktora Brinkenhoffa jeszcze bardziej aktywne molekuły pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych, wyciągi roślinne bogate w antyoksydanty m. in. palma sabałowa, żeń-szeń, zielona herbata, pszenica, nagietek lekarski, miłorząb japoński oraz aminokwasy, witaminy z grupy B,uzupełnione o działanie aktywnych nanopeptydów.

Składniki RevitaLash ADVANCED:
Produkcja produktów marki RevitaLash wykorzystuje najnowsze osiągnięcia nauki w zakresie produkcji skutecznych i bezpiecznych produktów. Synergia technologii z naturą. Receptura stworzona przez Zespół doktora Michaela Brinkenhoffa wykorzystuje molekuły chronione patentem technologii BioPeptin Complex.


Moje spostrzeżenia:
1.Rzęsy staja się:
a) grubsze,
b) gęstsze,
c) mocniejsze,
d) podkręcone.
2. Są odżywione.
3. Wzrost rzęs jest bardzo zauważalny.


Moja opinia
Stosowanie produktu jest bardzo proste - nakłada się do tak samo jak eyeliner, wystarczy raz przeciągnąć u nasady rzęs, aby produkt był zaaplikowany. Trzeba uważać przy stosowaniu, ponieważ troszkę szczypie w oczy. Ma prostą grafikę, lecz przyciąga oko. Ma wygodne opakowanie, idealnie leży w ręce. Po miesiącu stosowania widzę wyraźną poprawę kondycji moich rzęs - stały się mocniejsze, podkręcone,  odżywione, grubsze itp.

Odżywkę aplikujemy tylko na górną część rzęs, jednak jeśli ktoś lubi dłuższe rzęsy równie na dole, śmiało polecam. Sama stosowałam i również w takim samym tempie one rosną :)

Serdecznie polecam wszystkim kobietom z delikatnymi, rzadkimi i krótkimi rzęsami :)


Produkt dostępny TUTAJ!


25 komentarzy:

  1. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tej odzywki :) szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia przed :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzęski ;) też myślałam o tej odżywce;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się skusić na jakąś odżywkę, moje rzęsy są taaaaakie krótkie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nie mam problemów z moimi rzęsami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam jednak nie przynosił efektów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba przetestuje ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała kupić też odżywkę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam odżywek/serum do rzęs. Myślę, że czas to zmienić... Biorąc pod uwagę to w jakim opłakanym stanie one są... :/

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym spróbować, jednak są one drogie :<
    zapraszam do siebie http://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym produkcie i odnoszę pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam, bo mam i tak długie rzęsy :D
    By Ajina Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like this.


    ** join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: Kat Von D Shade + Light Two Tone Blush

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się skusić na jakąs odżywkę, bo moje rzęsy się zaczeły łamać :(
    Zapraszam http://byc-twoim-marzeniem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam i jestem zadowolona:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzęsy ♥ Odżywka musi być naprawdę świetna
    NOWY POST - Troszkę luźniejszy. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko cena :(


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki twojej recenzji mam ochotę kupić tę odżywkę!Chociaż moje rzęsy nadobrą sprawę czyste wyglądają jak potuszowane to mogłabym spróbować wzmocnić ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny efekt. Wydaje mi się, że 3 mm w miesiąc to naprawdę dużo. Sama bardzo często sięgam po odżywki do włosów i zauważam ich pozytywny wpływ na kondycję moich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, masz mega ciekawego bloga, przyjemnie się czyta Twoje wpisy i ogląda Twoje zdjęcia<3 Mega!

    Aż 5 nowych wpisów u mnie, zapraszam: http://neverwithoutglasses.blogspot.com/
    OBS?

    OdpowiedzUsuń
  21. Odżywka musi być naprawdę świetna!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz te rzęsy, widać że są grube i odżywione! :)
    Ja na szczęście na swoje nie mam co narzekać, jednak skoro efekty są tak bardzo zadowalające to być może się skuszę? W końcu parę mm więcej to zawsze dobrze. :D

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, zapraszam Cie na konkurs gdzie bardzo łatwo jest wygrać okulary (jakie chcesz)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)