sobota, 2 stycznia 2016

Cosmetics - KOBO, Eveline, miss sporty, Lovely


Pierwszy post w tym Nowy 2016 Roku! Roku pełnym nowych wyzwań, nowych rzeczy :)
Więc dziś krótko o kosmetykach, a dokładniej o pomadkach i tuszu do rzęs :)


EVELINE KRYJĄCA POMADKA DO UST AQUA PLATINUM NR 482

Kryjąca pomadka do ust. Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor. Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV. Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się pełniejsze. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.


LOVELY, COLOR WEAR LONG LASTING, POMADKA DO UST - ODCIEŃ 1

Pomadka do ust w formie kredki z formułą długotrwałą zapewnia intensywny matowy kolor przez wiele godzin. Aplikacja jest niezwykłe łatwa i precyzyjna dzięki kremowej teksturze. Zaś kolor czerwony podkreśla i wypełnia usta.


KOBO PROFESSIONAL, SEXY BLACK MASCARA (TUSZ DO RZĘS 3 W 1)

Pogrubia, wydłuża i podkręca w intensywnie czarnym kolorze.
1. Dostępny w Naturach.
2. Tani, ja zapłaciłam około 9 zł.
3. Ładnie rozdziela rzęsy, nie skleja.
4. Intensywnie czarny.
5. Nie osypuje się, nie kruszy.
6. Wydłuża widocznie, podkręca.
7. Silikonowa szczoteczka.


MISS SPORTY - DR BALM GLAM KISS SOS - BALSAM DO UST DR BALM - ODCIEŃ 03

Lekka i bardzo zwarta formuła wygładza i nawilża usta. Doskonale pielęgnuje wargi, dzięki zawartości mleczka pszczelego. Nadaje delikatny kolor. Skład został wzbogacony o przyjemną nutę zapachową.



Zapraszam do obserwowania bloga oraz do zaglądnięcia na moje konta na:

26 komentarzy:

  1. super pomadki :D
    a tusz ma bardzo fajną szczoteczkę, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta pomadka eveline jestem ciekawa jak prezentuje się,na ustach.Zaciekawił mnie również tusz z kobo,może przy jakiejś okazji kupię go i wypróbuję,bo jeśli spełnia wszystkie kryteria które napisałaś musi być niezły.
    Pozdrawiam oraz szczęśliwego nowego roku! :)
    http://whitee-flowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo zaciekawiły mnie wszystkie produkty, po Twoim opisie wnioskuję, że warto je kupić :)
    od jakiegoś czasu kusiło mnie by mieć te pomadkę w kredce z lovely, ale nie wiedziałam czy warto :) dzięki za oświecenie hihi xD
    i ten tusz taki tani...szkoda tylko że nie mam w pobliżu Natury :/
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten tusz z Kobo, mam mnóstwo kosmetyków tej marki, jednak tuszu jeszcze żadnego nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwe, że kupię pomadkę :) Mam ten balsam i sprawdza się świetnie.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne recenzje :) Bardzo podoba mi się kolor pierwszej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wypróbuję ta ponad je z lovely,bo wydaje się super.Zapraszam również do mnie bo podobny post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą kredkę z Lovely, mam ją w innym kolorze i sprawdza mi się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki są świetne :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. próbowałam szminkę z tej serii z Eveline (czerwoną) i byłam całkiem zaskoczona :) świetnie się u mnie sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama dziś kupiła tę pomadkę z Lovely :) Bardzo podoba mi się jej kolor i trwałość

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pomadki, ja wole "łagodniejsze" kolory :)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog ;)
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę spróbować tego tuszu :-)
    My już obserwujemy, teraz Twoja kolej :)

    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten tusz zapowiada się ciekawie :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba najbardziej wpadł mi w oko kolor pierwszej pomadki, a do tego ma bardzo przyjemne i eleganckie opakowanie. Myślę, że kiedyś wypróbuję bo jeszcze nigdy nie miałam produktów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Eveline.♥

    Jesteś z Niska.? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje ;*
    świetny blog ;)
    cudne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice product !

    http://clothespaper.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutely great! Happy 2016!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: What's New: Benefit Cosmetics, Smashbox and Algenist

    OdpowiedzUsuń
  23. Absolutely great! Happy 2016!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    NEW POST: What's New: Benefit Cosmetics, Smashbox and Algenist

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)