poniedziałek, 14 grudnia 2015

Tisane



Co sądzicie o kosmetykach do ust firmy Tisane? Osobiście uważam, iż są świetne, idealnie nawilżają usta suche i stanowią wspaniałą ochronę :)

Właśnie takie dwa balsamy i jedną pomadkę otrzymałam od firmy Herba-studio (klik). Dodatkowo do paczki został dorzucony balsam do paznokci - bardzo jestem wdzięczna za taki gratis :)
Jak wiecie (albo nie :)) kosmetyki Tisane są naturalne. Z wcześniejszych postów wiadomo, że takie kosmetyki kocham najbardziej! :)


Na pierwszy ogień idzie Tisane balsam do ust :)
Balsam wygładza, nawilża, odżywia szorstkie i spierzchnięte usta. Regeneruje naskórek ust, uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki. Chroni usta przed niekorzystnymi wpływami, takimi jak mróz, wiatr, deszcz oraz słońce :)

Balsam dostępny jest w aptekach oraz sklepach zielarskich :)
Mały słoiczek zawiera aż 4,7 g kosmetyku, a grafika jest prosta i przyjemna dla oka.
Zapach - osobiście czuje wanilie oraz miód - jest wspaniały!
Dla moich ust jest idealny. Serdecznie polecam!

Stosowanie:
Cienką warstwę balsamu nanieść na usta. Produkt można stosować na inne spierzchnięte, szorstkie oraz otarte miejsca.

Balsam jest zdobywcą nagród konsumenckich:
Kosmetyk Wszech czasów Wizaż 2010
Złoty Otis 2008
Malwa 2000


Drugim kosmetykiem jest pomadka Tisane.
Ma dokładnie takie samo działanie jak balsam, lecz jest w formie sztyftu. Idealny do torebki :)
Jestem z niego również bardzo zadowolona. Zapach dokładnie ten sam co balsamu :)
Różnią się gramaturą, ponieważ sztyft ma 4,3 g.


Balsam do paznokci tej samej firmy - dla moich pazurków wspaniała rzecz :)
Wzmacnia, odżywia, przywraca połysk i stymuluje wzrost paznokci. Zapobiega ich rozdwajaniu. Wygładza skórki. Efekt działania widać już po tygodniu stosowania balsamu :)
Balsam zalecany przy paznokciach giętkich, łamliwych, rozdwajających się, wysuszonych, matowych, zniszczonych przez stosowanie zmywaczy, lakierów oraz tipsów, jak również skórkach uszkodzonych przy manicure.

Stosowanie:
Balsam wcierać w płytki paznokci, szczególnie u ich nasady oraz w otaczający je naskórek.

Składnikami aktywnymi w produkcie są: wosk pszczeli, ekstrakt z kopru, skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa z oliwek, pantenol, aminokwasy, keratyna, witamina C, witamina E, beta-karoten.

Słoiczek zawiera 4,5 g balsamu, a grafika jest prosta - co mi się bardzo podoba :)


A na samym końcu mój ulubieniec! Balsamik do ust dla dzieci powyżej 1 roku życia Tisane :)
Stworzony do pielęgnacji ust dzieci. Naturalna kompozycja składników nawilża, wygładza i odżywia skórę. Chroni przed niekorzystnym wpływem mrozu, wiatru, deszczu i słońca. Doskonale radzi sobie ze spierzchniętymi, obtartymi i obgryzionymi ustami. Przeciwdziała stanom zapalnym i przyspiesza regenerację naskórka.

Stosowanie:
Cienką warstwę balsamu nanieść na usta lub inne miejsce, które wymaga pielęgnacji, ochrony i nawilżenia.

Słoiczek zawiera aż 4,7 g balsamu, a grafika jest prosta i przyjemna, na pewno każde dziecko, ale i nie tylko zawiesi na nim oko :)

Jest to kosmetyk naturalny!
Zawiera:
1. ekstrakt z rumianku,
2. miód,
3. prowitaminę B5,
4. witaminę E,
5. olejek ze słodkich migdałów,
6. olejek rycynowy,
7. masło kakaowe,
8. wosk pszczeli,
9. lanolinę.

Nie znajdziecie:
1. parafiny,
2. silikonów,
3. parabenów,
4. sztucznych aromatów,
5. barwników,
6. pochodnych PEG,
7. alkoholu.

Zapach balsamu jest przyjemny - czuje najintensywniej miód oraz rumianek :)
Serdecznie polecam, nie tylko dla dzieci, ale również dla osób dorosłych z niesfornymi ustami :)


29 komentarzy:

  1. Z tisane jeszcze nie miałam produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesuje mnie ten produkt 2x5 do paznokci. Wiele dobrego się o nim naczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam by mi sie przydal ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki tisane jeszcze nie używałam :) Następnym razem ją kupię. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używała produktów tej firmy, ale mam w planach zakup balsamu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/gray.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki.
    miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale skoro tak chwalisz to muszę spróbować.

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten balsam do paznokci gdzieś już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma jest mi znana. Co prawda nie wypróbowałam wszystkich opisanych przez Ciebie kosmetyków, ale na pewno po nie sięgnę! :)
    Zapraszam na 9 rozdział opowiadania. Jak na razie najdłuższy! Mam nadzieję, że równie ciekawy.
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam wiele dobrego o tej firmie, ale nigdy nie miałam okazji spróbować :p

    OdpowiedzUsuń
  12. ale uroczy balsamik do ust<3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Firma jest świetna! A produkty naprawdę warte zakupu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten podstawowy balsam do ust znam i uwielbiam. Ale nie miałam pojęcia nawet o pozostałych produktach.Jakoś zawsze nie wiedzieć czemu miałam przekonanie, że tisane to tylko balsam do ust. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyczny balsam Tissane do ust to mój ulubiony produkt na spierzchniete usta:) Jest niezawodny :) Denerwowało mnie trochę że jest w słoiczku zamiast w sztyfcie, ale widze, że już to nadrobili :D

    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie próbowałam, ale chyba warto ! Szczególnie teraz zimą, usta i ręce potrzebują dodatkowej pielęgnacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. The post is so wondeful! I love it so much:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Produkty Tisane oczywiście znam i bardzo lubię. Moje dzisiejsze zaskoczenie to jednak fakt, że Tisane mają w swojej ofercie takie fajne balsamiki dla dzieci. Nigdy nie miałam też tego produktu do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :) Ale słyszałam, że balsamiki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Everything looks so nice , I loved lip balm , and the child is sweet.
    where I can buy these products online??
    xoxo
    http://aquinosehabladecontabilidad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. that monkey on the packaging is so cute....

    www.crazyaboutcolors.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello,

    Thanks for visiting my blog. I like yours and I follow you now. :-) By the way, great products.

    Kisses from Spain

    Joanna
    http://cosmeticaaccion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)