wtorek, 8 grudnia 2015

Shampoo and conditioner from FITOMED





Witam wszystkich! W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać odzywkę oraz szampon od firmy FITOMED.

Kosmetyki są naturalne, co bardzo sobie cenie :)
Odżywka (klik) pochodzi z serii "Zioła i witaminy" - regenerująca. Jest ona stworzona do włosów suchych i normalnych. Buteleczka ma 200 ml pojemności.
Odżywka daje śliczny, delikatny zapach, który utrzymuje się przez długi czas, nawet do dnia następnego.
Włosy po zastosowaniu można bardzo łatwo rozczesać. Są one puszyste (u nasady podniesione), nie plączą się :)

Składniki bioaktywne: 
wyciąg z ziół ziela skrzypu, liścia pokrzywy, kwiatu lipy, liścia szałwi, dioscorei villosa, witamina E i witaminy z grupy B.

Od producenta:

Działanie:
- przyspiesza porost włosów,
- pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich,
- ułatwia rozczesywanie,
- nadaje włosom witalność i połysk.


Polecana przez dermatologów:
- do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze,
- w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.


Sposób użycia: w przypadku użycia małej ilości odżywki można jej nie spłukiwać.



Szampon (klik) pochodzi z serii "Mydlnica lekarska". Stworzony jest do włosów suchych oraz normalnych. Buteleczka posiada 250 ml produktu.
Szampon jest niezwykle ziołowy, pachnie prześlicznie. Po zastosowaniu jednak należy użyć odżywkę, ponieważ ze względu na naturalne składniki włosy są delikatnie szorstkie i bałabym się zostawić je w takim stanie :)

Składniki ziołowe: 
wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.

Od producenta:

Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich,
- przywraca włosom miękkość i witalność.


Polecany przez dermatologów:
- przy alergicznym świądzie skóry,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich.


Szampon jest dobrze tolerowany przez osoby chore na łuszczycę. Nie ściąga skóry głowy i dobrze zmywa maści.

Fitomed poleca: 
wskazane jest stosowanie odżywki "Zioła i witaminy" każdorazowo po umyciu włosów.


Zaprasza Was serdecznie do zakupu powyższych produktów. Jeśli macie problemy innego rodzaju z włosami, cerą, bądź inne - na stronie firmy (info powyżej) znajdziecie idealnie produkty (w razie pytań można się skontaktować) :)

Dyplom firmy za zajęcie I miejsca:


28 komentarzy:

  1. Bardzo kuszą mnie produkty Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić produkty tej firmy? I w jakich cenach orientacyjnie? ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie produkty znajdziesz na ich stronie :) (jest podana u góry)
      aby kupić musisz przejść do sklepu, znajdziesz go pod nazwą "fitoteka" :)

      Usuń
  3. Lubię od czasu do czasu takie ziołowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę zachęciłaś mnie do zakupienia tych produktów ♥
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę na rewanż
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie lawendę a tam jest :D Ale nie znam tej marki

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład fitomed ma świetny. Sama mam tonik oczyszczający i jest o wiele lepszy niż jakikolwiek drogeryjny jaki miałam. :D Z chęcią przetestuję szampon, tylko w wersji do przetłuszczających. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tych produktach :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale ja na przykład mam duży problem z przetłuszczającymi się włosami, więc chyba odwiedzę ich stronę, może znajdę coś dla siebie :)

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie spotkałam się w tymi produktami ;>

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam nigdy kosmetyków tej marki :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nic nie miałam z tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jeszcze nic nie miałam z tej marki ale nie powiem podoba mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam tych produktów, ale wydaja sie być fajne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam naturalne składniki w szamponach :)

    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam tej marki, ale może dlatego, że nie bardzo lubię eksperymentować. Zwłąszcza jeśli chodzi o włosy. :) Wolę mieć swoje stały zestawy. :D
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi kosmetyki tej firmy nie służą ... Miałam kremy do twarzy, toniki i żele - wyskakiwały mi czerwone krostki. Nie wiem jak z odżywkami do włosów, szamponami i innymi, ale wolę nie testować ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, zachęciłaś mnie do tej marki. Chyba czas wypróbować. :-)

    Mam problem z włosami - chciałabym przede wszystkim wzmocnić, poprawić ich jakość i... Zapuścić i widzę ze dzięki tym produktom mam na to szanse! :-)
    Dziękuje za post.

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej marce, aczkolwiek widzę, że ma świetne (oraz naturalne) produkty do włosów :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty tej marki sa bardzo dobre, ja od jakiegoś czasu staram się kupować bardziej naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you dear. I follow you.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)