piątek, 11 grudnia 2015

Pumeksy od PUMICE




Witajcie! W dzisiejszym poście pokaże Wam pumeksy, jakie otrzymałam od firmy PUMICE.


Każdy produkt ma całkowicie inny kształt oraz powierzchnia trąca jest również różnej grubości i różny stopień (drobniejsze lub grubsze) ziarenek - jeśli chodzi o tzw. pilniki do pięt :)

Każdy zapakowany jest w osobne pudełeczko, bądź folie. Niezwykłość pumeksów polega na tym, iż wszystkie są inne :) Bardzo mi się to podoba, bo nie ma żadnej rutyny :)

Dodatkowo do paczki załączony był proszek do peelingu - dla mnie bardzo fajna sprawa i zaskoczenie :D

Nie ma się co tutaj dużo rozpisywać, zapraszam do oglądania i do odwiedzenie strony producenta:D

Zapomniałam dodać, że wszystkie to PRODUKT POLSKI :)


24 komentarze:

  1. wow, ile rodzajów i kolorów! nawet nie wiedziałam o istnieniu niektórych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jakiegoś dużego problemu z moimi stopami, ale na pewno sprawdzę asortyment tej firmy. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka :) Bardzo fajnie, że każdy pumeks wyróżnia się czymś innym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe rzeczy

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ich wiele:)
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle tego :O ale super bo każdy ma zastosowanie do czego innego , fajna sprawa :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, sprawdzę to.
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pumeksy ;D

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  11. PUMICE ma naprawdę bogatą ofertę i przyjemną dla oka :) Ja najczęściej sięgam po takie delikatne tarki bo skóra moich stóp nie jest zbyt wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż tyle różnych ? Naprawdę bogata oferta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze większą znajdziesz na ich stronie :)

      Usuń
  13. wow! świetne i niezbędne szczególnie latem :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. No to teraz masz niezłą kolekcję :) W każdym razie przydatną w 100%
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw , a do tego fajnie że z proszkiem :-), pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za różnorodność :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your blog dear, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/facetiouslywind/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używam takich wynalazków, ale te kolorowe zabawki zachęcają :p

    OdpowiedzUsuń
  19. No no to masz zapas na długi czas ;d Właśnie ostatnio ciągle zapominam kupić taki pumeks, dzięki za przypomnienie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)