sobota, 5 grudnia 2015

Lingerie Kari


Dzisiaj o bieliźnie, która była wystawiona na promocji 50 %, jaką zakupiłam w sklepie Kari. Oczywiście sklep ten znam od strony butów :) 
Kupiłam tam śliczne szpileczki na moją studniówkę (było to bardzo dawno temu, bo aż w lutym 2014 r.).


Jeśli chodzi o bokserki - bardzo spodobały mi się wzory, szczególnie szare :) Zrobione są w 95 % z bawełny i 5 % elastanu. Rozmiar oczywiście S :) Kosztowały jedyne 9 zł!


Figi wzięłam, ze względu na to, iż lubię taki krój i kolory (czarne, białe, kremowe) :) Również rozmiar S, skład dokładnie taki sam, i tak jak bokserki kosztowały 9 zł :)


O samym sklepie nie muszę Wam pisać, bo zapewne znacie go doskonale. Można tak kupić różne rzeczy, zaczynając od butów, po torebki, dodatki do butów (wkładki, sznurówki różnego rodzaju), szale, dodatki do włosów oraz inne :) Możemy również tam trafić na wszelkiego rodzaju promocje :) 


29 komentarzy:

  1. Niewiem czemu ale jakoś trochę głupio mi byłoby dodawać zdjęcia moich nowych majtek.
    Chociaż uwielbiam ten sklep!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czym tu się przejmować, jesteśmy ludźmi i każdy wie co i jak - nie rozumiem takiego podejścia jak masz Ty :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubie takie spodenkomajtusie :)

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że w tym sklepie można kupić takie rzeczy! kojarzył mi się tylko z butami i torebkami :) ale zakupki świetne!
    buziaki!

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak właśnie mi się kojarzył ten sklep z butami ;) Dzięki Tobie poznałam jego drugą odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe fajny post :D I prawda jesteśmy ludźmi ...a majtki nosi każdy :D

    Zapraszam http://m-artynablogg.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejsc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś uwielbiałam majtki o kroju bokserek. Teraz już wydają mi się niewygodne i zastanawiam się jak mogłam w nich chodzić! Heh ;)
    Od pewnego czasu zaopatruję się w profesjonalnie dobraną bieliznę od KrisLine. Bardzo ładne biustonosze i majtki tam mają. Polecam zajrzeć w wolnej chwili ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep ten również znałam od strony butów, więc Twój post trochę mnie zaskoczył! osobiście uwielbiam bokserki. <3 9 zl? Naprawdę niedużo!
    Pojawił się 8 rozdział, serdecznie zapraszam. :D Powoli zaczynam zmierzać do "serca" akcji :) www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię bokserki :) jeszcze te nautralne kolory-super :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za bokserkami taki ze mnie typ :D Ale te szare faktycznie sliczne! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your blog.
    Would you like to follow each other?
    Follow me first and let me know in the comments, and I will follow you back with pleasure.
    If you want follow me and on instagram and G+.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    https://www.instagram.com/facetiouslywind/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tego sklepu wcześniej :) Jakoś nie przypadły mi do gustu te rzeczy, które wybrałaś, nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne części garderoby :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sklep Kari :D świetny post!
    zapraszamy do współpracy ;)
    http://www.blondbrunettes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez nigdy nie słyszałam o tej firmie ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for following. I would love you, but I can not find an option on your blog.

    http://facetiouslywind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te bokserki !:) Ja za to uwielbiam majtki z H&M:)
    Kochana mogłabym prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Takich zwykłych, czarnych fig mam koło 15 :D to moje ulubione. Ogólnie mam fioła na punkcie czarnej bielizny

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupy <3
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)