niedziela, 20 grudnia 2015

BalneoKosmetyki


Dziś o wspaniałym Malinowym Peelingu do ciała od BalneoKosmetyki (klik).


Od producenta:

Dzięki połączeniu kryształów soli i cukru oraz kruszonych leśnych malin peeling dokładnie oczyszcza, złuszcza martwy naskórek oraz wygładza dzięki kawałkom suszonych pestek malin. Keratolityczne działanie wody siarczkowej wspomaga regenerację naskórka, nadając jej świeży wygląd i blask. Wartościowe oleje: arganowy i avocado oraz masło Shea wzmacniają barierę hydrolipidową skóry pozostawiając niewidzialną warstwę ochronną. 
Produkt nie zawiera żadnych barwników, kolor uzyskiwany jest z 100% naturalnego soku owocowego, dlatego kolorystyka peelingu może być zróżnicowana.

Balneokosmetyk z najsilniejszą na świecie leczniczą wodą siarczkową,olejem arganowym i avocado, wyciągiem z alg i masłem Shea.

Substancje aktywne:
1. najsilniejsza na świecie woda siarczkowaBardzo silnie zmineralizowana woda lecznicza o wyjątkowo wysokiej zawartości bioaktywnej siarki oraz innych mikro i makroelementów takich jaki: sód, wapń, magnez, potas, chlor, brom, jod.
2. olej arganowyDziała "ANTI-AGING", odmładza, wzmacnia i regeneruje.
3. olej avocadoIntensywnie nawilża i odżywia skórę, zabezpiecza przed wysuszeniem i złuszczaniem się oraz zapewnia skórze gładkość i miękkość, wspomaga procesy naturalnej regeneracji naskórka.
4. wyciąg z alg brązowychNawilża, odżywia i poprawia ukrwienie, modeluje, działa antycellulitowo i ujędrniająco.
5. masło SheaZmiękcza, natłuszcza, wygładza, łagodzi  podrażnioną powierzchnię skóry.

Skład:
Sucrose, Sodium Chloride, Glycine Soja (Soybean) Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Silica, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond)Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Polysorbate 20, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Fucus Vesiculosus Extract, Halianthus Annuus Seed Oil, MIPA-Laureth Sulfate, Laureth-4, Cocamide DEA, Tocopheryl Acetate, Aronia Melanocarpa Fruit Juice, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin, Hexyl Cinnamal, Geraniol.


Ode mnie:
Peeling jest szczelnie zamknięty w słoiczku i zabezpieczony sreberkiem.
Szata graficzna opakowania jet przyjemna dla oka.
Słoiczek jest duży (aż 200 ml), ma szeroki otwór, co pozwoli na wydobycie produktu do końca.
Bardzo dobrze radzi sobie ze złuszczaniem martwego naskórka.
Skóra po użyciu jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku.
Zapach jest wspaniały. Przypomina świeże maliny - jest słodki, ale bardzo mi się podoba.
Kawałki pestek malin oraz gruby cukier przypominają deser :)

Peeling możecie kupi TUTAJ

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z całą ofertą sklepu BalneoKosmetyki.
Mają szeroki wybór produktów do ciała, twarzy dłoni :)

Do wszystkich zamówień na http://www.balneokosmetyki.pl/ 20 % rabatu na hasło rabatowe:
LOCASTRICA



22 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ta firma juz od dawna, chyba w koncu sie na cos skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji korzystać jeszcze z tego produktu, jednak wygląda zachęcająco :)

    Serdecznie zapraszam, Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG beautiful pictures! Loved your detailed post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o firmie ale produkty wyglądają zachęcająco :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kosmetyki, chociaż jeszcze akurat tego peelingu nie testowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moja koleżanka bardzo polecała kosmetyki z Balneo mówiła że są świetne :3
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten peeling :) Zapach musi być przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponieważ ja ostatnio jestem po uszy zakochana w oleju z awokado myślę, że i ten produkt przypadłby mi do gustu. Już sam widok zachęca do zatopienia w nim paluszków i rozsmarowanie po ciele :D Zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, ale może warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym skorzystała z takiego peelingu :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    VISIT MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM: @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks like some great products!!
    Have a lovely Christmas :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest ten piling chyba sb kupie ^^
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. od niedawna stałam się prawdziwą eko-maniaczką, więc z chęcią wypróbuję ten produkt! :)

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)