piątek, 20 listopada 2015

Ziaja cosmetics



Bardzo lubię kosmetyki Ziaja, a w szczególności, jeśli chodzi o moja twarz to serie Ziaja Med. Mam już kilka kosmetyków w swojej kosmetyczce, lecz teraz na próbę kupiłam: naturalny oliwkowy płyn micelarny oraz naturalna oliwkowa odżywkę do włosów, w wersji po 50 ml. Oczywiście owe kosmetyki można kupić w większych opakowaniach :)

Zawsze do zakupów możecie otrzymać bezpłatne próbki innych kosmetyków.
Odżywkę miałam okazje już użyć. Włosy dobrze się po niej rozczesują, nie elektryzują się oraz co zauważyłam, nie plączą się podczas codziennych czynności :)
Płyn póki co stoi na półce, ponieważ używam innego  :P
A Wy używacie jakiś kosmetyków Ziaji? Jeśli tak, to jakich - piszcie w komentarzach :)

23 komentarze:

  1. chętnie bym przetestowała

    ____________________
    fur scarf
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Pisałaś u mnie, że chcesz wymienić się obserwacjami. Ja już zaobserwowałam, wiec teraz twoja kolej.
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że dobrze Ci służą. Mnie z Ziają jakoś nie po drodze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka do włosów mnie najbardziej zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja jest dla mnie bardzo dobrą marką kosmetyków. Co do odżywki to miałam - polecam z całego serca! :) Ale jeśli chodzi o płyn micelarny to tylko Garnier. Jakoś tak przekonałam się do niego i na razie nie zanosi się na zmianę. Jak użyjesz to daj znać! :D
    Bardzo serdecznie zapraszam Cię na 6 rozdział mojego opowiadania! Mam nadzieję, że się spodoba. :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post!
    Ja jednak wolę jak jest coś więcej napisane o kosmetykach i sama dużo piszę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/mickey.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię Ziaję, mam ten krem redukujący trądzik i fajnie się sprawda :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post także obserwuje zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja to jedna z fajniejszych firm kosmetycznych na rynku. Ciekawa jestem tego płynu.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie znam :) ale to kwestia czasu

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię Ziaję, mam bardzo dużo produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Ziaję i jej kosmetyki, szczególnie jej linia kokosowa jest dla mnie bezkonkurencyjna, bo uwielbiam ten zapach. :) a ich krem do rąk kokosowy jest absolutnie fantastyczny! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię maseczki z Ziaji ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ziaję i kocham balsam kakaowy ♥ Skąd masz tyle maseczek? :D
    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie produkty z ziaji, szczególnie balsamy do ciała bo są tłuste

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety zraziłam się do tej marki, ponieważ kiedyś używałam ich kremu oliwkowego do twarzy i przez to nabawiłam się strasznych pryszczy :/ Boję się teraz używać ich produktów do twarzy. Może wypróbuję coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię tę firmę . Miałam z niej kiedyś maseczkę do twarzy i tonik i bardzo mi przypadły do gustu. Niestety u mnie za granicą ziaja nie jest dostępna a szkoda!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokochałam już jakiś czas temu Ziaję i każdego dnia coś z niej używam :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie i komentarz. Zapraszam do obserwacji :)